onsdag 25 september 2013

Ett dygn som jag för alltid kommer bära med mig i hjärtat

 Ja dygnet på Hällsnäs med alla underbara tjejer kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat! Arrangörerna Malin, Mira och Malin hade gjort ett jättejobb för att vi skulle få ett Fab dygn och det fick vi ju verkligen! Återigen tusen tack!

 
 
När vi kom fram bjöds vi först på en välkomstdrink och vi gick runt och hälsade och pratade med de andra tjejerna. Efter att vi hade hälsats välkomna bjöds vi på en god lunch och därefter var det dags för mässa.
Det var många intressanta utställare på plats och de hade många fina erbjudanden.
Jag köpte bland annat två stycken plagg ifrån Me and I till mig själv till superbra priser.
Jag köpte även en väldigt fin blus ifrån Jencic. Vi bjöds på föreläsningar varvat med mässa, Pimp my Vagina (eller nej väska var det ju) och fika ifrån Lipton.

 
På eftermiddagen var det dags för oss att få våra nycklar till rummet och jag delade rum med de här två fina tjejerna Maria och Lisa! Eller rum och rum! Vi bodde i en jättefin liten stuga med två sovrum, vardagsrum och kök. Stugan låg precis vid vattnet och kallades för hönshuset! Haha! Det passade ju bra för oss tre kacklande hönor! 
Efter att vi hade suttit och pratat en liten stund var det dags för att svida om till middagen.


Vi bjöds på en trerätters middag med gott vin och så klart massor av underhållning.
Therese McDonald var helt underbar och vi skrattade så att vi tjöt. När sen Götz kalas drog igång en musikquiz var stämningen på topp. Kvällen avslutades med massor av dans och jag var rätt så mör när jag ramlade i säng vid halvtvåtiden.
Morgonen efter åt vi en god frukost och sen blev vi bortskämda med ett vinstregn! Jag vann ett presentkort på Love Forever på hela tusen kronor! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa än men det lutar nog faktiskt åt att det blir en väska.

Ja som sagt; bortskämda blev vi och roligt hade vi! Tack alla underbara tjejer!
Jag är så glad för att jag har fått den stora äran att lära känna Er!





5 kommentarer:

Therese sa...

Kul med bilder och en liten personlig berättelse från FAB dagen! Ni verkar onekligen haft det hur mysigt som hellst! Å så skoj att du vann ett presentkort!!! Så glad för din skull! Här är bogge pigg, var lite varm i går kväll så det blev en säkerhetsdag hemma i dag å då ville Svea också vara hemma, så vi planerar en liten picknick senare i dag om det inte börjar regna. KRAM

Popprinsessan sa...

Nu får vi hitta något nytt att se fram emot ;-)
Hoppas att du shoppar något fint till dig själv för presentkortet!
Kram vännen

Therese sa...

Burr, nu är vi inne å värmer oss, tänkte ta en picknick, men blev ortens fik istället.... Men hann iaf ta några höstbilder på barnen ,frågan är bara om det blev någon bild där båda ser vettig ut, de var så okoncentrerade nämligen. KRAMIS

Maria sa...

Saknar dig ❤

KRAM

Carolina sa...

Jaa, vi hade det såå himla härligt! KRAM