onsdag 14 augusti 2013

Vardagen flyter på


Idag är det dags för återbesök på vc för Elliot. Läkaren vill se hur hans öra ser ut nu när det har gått ett tag efter att den sprack. Glenn och barnen ska ta bussen in till stan efter lunch och så hämtar jag dem när jag har slutat jobba. 

Sen är det dags för fotbollsträning om det nu inte spöregnar för då tror jag vi hoppar över det idag. 

Ikväll ska jag hem till en fin vän och fika, något jag verkligen ser fram emot. Maria är en vän som jag har lärt känna genom bloggen och hon har verkligen hjärtat på rätta stället. Hon är en tjej som är snäll och verkligen bryr sig om andra människor. Jag behöver verkligen en date med Maria idag eftersom jag känner mig lite låg och jag vet att jag kommer känna mig bättre efter vår träff.



6 kommentarer:

Carolina sa...

Hoppas att det går bra hos läkaren! Både du och Maria är helt fantastiska människor, hälsa henne så gott! Kram

Tommy sa...

SV: Tack så mycket fina du för alla dina ord, dom värmer verkligen!

Hoppas örat är bra!

STOR KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas det gick bra på VC. Usch nej, man vill inte träna fotboll i ösregn... Hoppas du får det mysigt med Maria!
Kram

Maria sa...

TACK för dina fina ord & du är en underbar vän du med ❤
Och tack för ikväll, super mysigt! Vi fick i alla fall en liten stund för oss själva när S äntligen kröp ner i sin säng ;)

KRAM

Jenny sa...

Vilken fin bild ! Härligt med date med fina Maria. Kram till er båda!

Popprinsessan sa...

Hoppas allt gick bra på vc. Förstår att ni hade en mysig kväll igår :-)
Hoppas att du känner dig mer uppåt nu!
Kram