lördag 24 augusti 2013

Ombyte förnöjer


Så här såg det ut i en del av vår hall innan jag fick ett ryck och gjorde om lite


Så här ser det ut i den hörnan nu. Det blev en vit Malmbyrå ifrån Ikea med en lampa och en ugglefamilj på.

 
I andra delen av hallen såg det tidigare ut så här. Dock har det varit lite variation på dynan på bänken.


Så här ser det ut där nu. Hyllorna och stolen som tidigare stod i den andra hörnan finns nu här.

Ja ombyte förnöjer. Jag är nöjd med hur det ser ut nu men vi får väl se hur länge. 


7 kommentarer:

Fröken M sa...

SÅ himla fint ! Du är duktig på att inreda, tror du att du skulle kunna komma hit och fixa lite ? ;)
Ha en skön dag vännen !! KRAMAR

Carolina sa...

Vad fint du gjort, du får gärna komma hit och fixa också ;-) KRAM

Therese sa...

Jätte snyggt!!! Å jag är likadan, ombyte förnöjer, håller på att fixa om här nu lite grann :-D
Riga var toppen, men ännu bättre att komma hem ;-D Idag blev det svampplockning med familjen. Mys.
Grattis till G i efterskott, å var han i Övik? Är ju i krokarna, så nästa gång får du haka på! :-D KRAM

Fnulan sa...

Men såååå fint!!!!!

Popprinsessan sa...

Du är verkligen duktig på att fixa och göra det fint! Önskar att jag hade lite av det där i mig...
Kram vännen!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, det é roligt att möblera om lite ibland!
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Det är verkligen kul att ändra om lite!
Blev fint ju :)
Kudden med piecetecknet på är ju jättefin!!

Ha en bra tisdag!
Kram