fredag 30 augusti 2013

Förvaring i köket


Sist jag var i affären Granit köpte jag mig den här korgen. Jag tycker den är så snygg och den är verkligen helt i min smak. 
Den hamnade på köksbänken och i den förvarar jag lite oljor, vinäger och kryddor.


Den passar perfekt ihop med min burk som jag också har köpt på Granit som jag har kaffekapslar i.

Fredag idag och jag är ledig. Förkylningen känns faktiskt något bättre. Jag borde passa på att sova lite men jag har ingen ro i kroppen till det. Blir nog snart så att jag åker iväg och handlar lite. Ikväll ska vi hem till ett par fina vänner och äta middag och imorgon är det vår tur att bjuda andra underbara vänner på middag.

Jag önskar dig en fin fredag och en underbar helg!



6 kommentarer:

Fröken L sa...

hej hej vännen <3

åhh så fint, älskar zink/plåt..

hoppas ni får en fin helg gumman, själv ska jag jobbar men det är helt ok nu när vi varit på semestern.. :)

längtar tills den 21 nu massor, kramkram

Therese sa...

Jätte fint vännen!!!! Granit har så mycket fint, jag vill så gärna ha både ljusslingan de har samt den stora flaskan med tappkran...
Synd butiken inte finns i mina krokar. Nu väntar städning av jakthuset, önskar er en mysig helg <3 KRAM

Jenny sa...

DEt var jättefint. Jag hittar alltid massor av fina saker när jag är i olika butiker, men där sätter det stopp, vet aldrig vart jag ska ha det, gör mig så irriterad för då vill jag inet köpa det. Men kanske bättre å köpa det så finner man nog en plats till slut?! Hahahah.
Kram

Popprinsessan sa...

Men åå vad fint! Jag vill också ha! Måste ge mig ut och shoppa snart tror jag ;-)
Kram vännen

Popprinsessan sa...

Men åå vad fint! Jag vill också ha! Måste ge mig ut och shoppa snart tror jag ;-)
Kram vännen

Helen.HUSnrNIO - Vinn Att gå i Ettan - en föräldrabok om skolan sa...

Snygg korg & bra förvaring! :)