lördag 3 augusti 2013

Det blir du och jag


Semestern börjar lida mot sitt slut och den har verkligen varit fantastisk. Vi har haft ett underbart väder och vi har tankat massor av energi med underbara och fina vänner.

Nu laddar jag för att skicka iväg barnen till Stockholm och mormor och morfar. De flyger upp imorgon och kommer hem igen nästa söndag. Jag vet att de kommer ha det toppen där uppe men jösses så tufft det känns. Jag har aldrig varit ifrån dem så länge och tårarna bränner redan nu bakom ögonlocken på mig.

Det är nyttigt för oss alla att vara ifrån varandra lite. Tuva och Elliot kommer växa enormt mycket på detta och Glenn och jag behöver verkligen den här tiden tillsammans utan barnen. Tack mamma och pappa för att ni gör detta för oss! Detta betyder att barnen får en extra veckas ledighet fylld med äventyr och KÄRLEK!






4 kommentarer:

Carolina sa...

Förstår din känsla - men du ska se att allt kommer vara till det bästa! <3 KRAM

Jenny sa...

Ja en vecka är lång tid, men som du säger, de gör nog alla gott. Jag har varit ifrån mina barn 3-4 dagar. Max för mig tror jag hahahah. Njut nu vuxentiden =)
Kram !!!

Therese sa...

Förstår dig till 100%, men som du skriver, ni kommer alla att ha skoj på vart sitt håll, å när ni väl ses har ni fått längta, det är nyttigt!!! Varmaste kramarna till dig min vän <3 KRAM

jenny sa...

Åhh vad härligt! Tro mig även om det känns tungt så är det sååå välbehövligt att verkligen få sakna de små.
Mattias var ju iväg med barnen en vecka här i småland och jag trodde aldrig jag skulle klara mig men tänk vad det var skönt.
Ja man får säga så, för det var skönt att inte behöva passa några mattider, sovtider och kunna göra precis vad jag ville när jag ville det.Sedan var det klart att jag saknade de små så otroligt mycket eftersom de är det finaste jag har!
kraaaamar
(och njut njut njuuut!)