fredag 9 augusti 2013

De har det helt underbart


Jag blir alldeles varm i magen när jag ser den här bilden! 
Man riktigt ser hur mycket Elliot älskar sin morfar!

Ja inte har det gått någon nöd på barnen den här veckan i alla fall. De har badat flera gånger, varit på bio, varit på Livrustkammaren, sett vaktavlösningen på slottet, varit på Drottningholm och på Skansen. Efter i söndags har de bara låtit glada när vi har pratat med dem vilket har gjort att det har känts lite lättare för mig! Men jösses som jag saknar dem, det känns i varenda liten del av kroppen på mig! Men på söndag är de hemma igen och då ska vi kramas och pussas.

Idag slutade jag vid lunchtid och efter att ha ätit lunch med min kära man åkte jag hem och dammtorkade hela huset. Nu ska bara golven dammsugas och svabbas också så är huset i bra skick igen.

Nu ska jag svida om för att åka på middag hos ett par fina vänner. Det brukar bli god mat, god dricka och massa skratt när vi ses så jag ser verkligen fram emot kvällen!


4 kommentarer:

Carolina sa...

Vilken fantastisk bild - verkligen kärleksfull! <3 Njut av kvällen fina! KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Härligt att de har det bra! Hoppas ni också har det fint!
Kramis

Jenny sa...

Låter Verkligen som ett bra beslut att låta dem spendera värdefull tid hos mormor och morfar :) Kram

Fina Frun sa...

De har säkert haft en underbar vecka! Hoppas att ni har haft det med? Ha det så kul ikväll!