tisdag 9 juli 2013

Utan dina andetag


Låten "Utan dina andetag" med Kent har alltid varit en utav mina favoritlåtar. 
Nu går den varm här hemma med artisten Linus Svenning. 
Texten är så fin och det är ifrån den jag har tagit inspiration till min ena tatuering på handleden där det står "Inte utan Era andetag" en hyllning till barnen!


Så när jag hittade en tegelpanna med delar utav texten på var jag bara tvungen att köpa den. 
Den står på skänken i vardagsrummet så att jag ser den flera gånger om dagen.


9 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så fin! Passade verkligen jättebra hemma hos er! :)
Kram

Fröken M sa...

Underbar tegelpanna !
Visst är det märkligt att vissa låtar bara fastnar i huvudet och dom präglar nästan hela ens tillvaro.
Mina tankar går ihop med Melissa Horn´s och jag kan både le och gråta till hennes musik.
KRAM

nockinocki sa...

Så fin text det är. Rysningar ;)

Popprinsessan sa...

Men vilken fin inredningsdetalj! Ja, en underbart fin låttext också! Var har du hittat pannan?

Hoppas att du har en skön onsdag och att vi kan ses snart. Kanske med barnen?
Kram

cecce sa...

Den är verkligen vacker den texten!
Och fina foto på barnen har du också! Det första är ju bara så fint!!

Kram Cecce

Fina Frun sa...

Åh så vackert! På dotterns skolavslutning var det en vän med änglaröst som sjöng den låten. Inte ett öga torrt!

Fia sa...

Vilka fina tavlor!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vad fint ni har det! Ja den texten är verkligen så fin.

Nästa gång måste vi försöka få till en träff, men du kommer väl på Fab Mamas i September?

Kramar

Jannie sa...

Den är ju verkligen såååå himla fin den tegelstenen!
O texten är ju klockren!<3

Hoppas ni haft en heeeelt fantastisk helg fina du! stor kRAM