måndag 22 juli 2013

Spräckt trumhinna och badmössa


Min älskade prins vaknade med ett blodigt öra i morse. Spräckt trumhinna blev domen hos läkaren så nu är det badmössa, antibiotika och örondroppar som gäller.

Annars kan jag beskriva våra dagar och kvällar så här:

Bad - Sol - Pool - Hav - Strand - Gräsmatta- Grillat - Underbara vänner - Parasoll - Solkräm - Simskola - Solröd hud - Umgänge - Kärlek - Familj - NJUTER

Det blir inte så mycket tid över till bloggen just nu och inte heller för att läsa hos Er andra. Men jag tittar in med jämna mellanrum men just nu är jag urusel på att kommentera.

Hoppas att DU njuter lika mycket av sommaren som jag gör!


3 kommentarer:

Tommy sa...

Stackars killen ,hoppas han ska få må bra snart!

Stor kram till hela familjen!

jenny sa...

Det är precis så jag åxå önskar min srmester. Att fylla på hela sin själ med sol, värme, vänskap och kärlek. Kram !

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas han snart blir bra igen! Snygg badmössa! Ja, njut allt vad ni kan, för snart é väl sommaren passé!
Kramar