lördag 6 juli 2013

En fantastisk kväll


Vi hade en magisk kväll igår! Vad kan gå fel när Gyllene Tider levererar sina bästa hits en sommarkväll i Halmstad? Ingenting! 
Att vi sen var där tillsammans med ett gäng med fantastiska människor gjorde ju inte saken sämre. Glenn som säger sig hata Gyllene Tider (Ja det är han som pekar finger på bilden här ovan) hade också en mycket trevlig kväll. 

Kvällen igår fick mig återigen att tänka på hur lyckligt lottade vi är som har så mycket underbara människor runt omkring oss. Fina, omtänksamma och genuina vänner.

 

4 kommentarer:

Fröken M sa...

Gud va kul !!
Gyllenetider har ju lixom alltid varit en härlig del av livet känns det som :)
Dock har jag aldrig haft äran att få se dem live !
Ha nu en underbar dag i solen vännen !!
Kram

nockinocki sa...

Jag har nog heller aldrig varit ett fan av dem ;) Men vänner och stämning kan göra så mycket. Kul att ni hade en fin kväll!!! Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Mysigt! Haha, ja, jag undrade lite vem det va som räckte finger, haha!
KRAM

Popprinsessan sa...

Roligt att höra att GT var bra, ska gå imorgon! Fast jag är inte alls laddad för det. Tycker inte att det spelats några GT-låtar på radio och jag har ju sett dem så det känns inte jättelockande. Här är mannen istället laddad, jämfört med din ;-) Dock härligt att Glenn att gå med på konsert på ett band han inte gillar!
En stor kram!