söndag 30 juni 2013

Sista rycket


Den här snygga kudden fick jag av min fina mamma i helgen (bild lånad här)

Vi har haft en lugn och skön helg tillsammans med mamma och pappa som kom ner i fredags. Igår gick mamma och jag en runda på stan på dagen och på kvällen var Glenns föräldrar här och åt middag. 

Barnen träffar ju mormor och morfar redan om fem veckor då det är dags för dem att flyga upp och vara i Stockholm en hel vecka. 

I morgon påbörjar barnen och jag sista veckan på dagis och jobb innan semestern. Glenn får jobba en vecka till innan han ansluter.

 
 

7 kommentarer:

nockinocki sa...

Härligt att räkna ner dagarna till semestern, den är ju alltid så eftrlängtad, eller hur :)?

Fröken M sa...

Åh, den här veckan kommer gå i ett rasande tempo, och tänk sen va skönt det kommer vara på fredag när vi går hem från jobbet och kan "fira" in ledigheten :)
Jag har förbeställt lite extra god mat tills dess och tänkte köpa hem lite vin oxå !

hihi... jag lovar att berätta mer om det "nya projektet" framöver, men det får vara hemligt ett litet tag till ;)

KRAM

Therese sa...

Åhh så snygg kudde!!! Gillas! Här donar vi på regn å gråväder gör att lek med grannarna å inomhuslekar och TV:n får göra sitt. Nu har barnen hjälpt mig göra makraonilåda/pudding, har nog aldrig gjort det sedan jag fick barn tror jag, så vi får se om min improviserade variant får godkänt. Magnus jobbar så någon riktig semesterfeeling har itne infunnit sig ännu, men vi kollar hotell p ånätet för en övernattning i Östersund i samband med djurparkbesöket, troligtvis nästa vecka. Lämnar många varma kramar till dig <3 KRAM!

Maria sa...

Skönt att semestern är nära nu!!
Skulle vara kul att få ihop en dag med bad & skoj tillsammans :)

Kram kram

Therese sa...

Morron vännen! Hoppas allt är ok med er? Här har vi haft sovmorgon, men jag är ändå redan trött, är nog allergin som tar ut sin rätt... Är du helt ok sedandu medicinerade? Grått har vi, så något bad lär det nog inte bli i dag till barnens besvikels, men kanske en tur till ortens fik. Massa kramar!!! <3

Hanna sa...

Vilken snygg kudde!

Fröken M sa...

Tack vännen !
Jag är verkligen inte på topp just nu, men det värmer att jag har fina vänner som försöker hjälpa mig upp !
KRAM