lördag 8 juni 2013

Marknad, kusinmys och bröllop


Idag har vi varit på Trosa marknad där barnen bland annat fick prova att sitta i en militärbil. De fick även välja varsin leksak och varsitt halsband och så fick de varsin sockervadd. 

Därefter åkte vi hem till morbror, moster och kusinerna Johannes och Elis för att mysa lite. Nästa gång barnen kommer upp till Stockholm ska de eventuellt sova över där. 

Sen har vi så klart tittat på vår vackra prinsessa och hennes bröllop. De såg så lyckliga ut och jag satt med tårarna rinnande hela vigseln. 

Imorgon ska jag äntligen få träffa en fin vän som jag har lärt känna genom bloggen! 




7 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Vilken bra lördag ni haft!
Kram

Glamourwannabe sa...

Låter som en mysig dag! Och hoppas ni får en mysig träff imorgon. Kramar

Carolina sa...

Låter som en riktigt mysig lördag - hoppas dagen idag varit lika bra! Kram

Therese sa...

Tack för idag! Du är verkligen genuint fin utifrån och in <3 Dessutom en hejare på att välja matställe. Är proppmätt och supernöjd :-) kram

Fröken M sa...

det låter som om ni har det TOPPEN !! :)
Kram

Therese sa...

Hoppas ni nu är hemma å kommit till ro, själv så sitter jag på hotellet å läser lite papper i sista minuten inför morgondagens workshop på konferensen. Måste upp innan fem, så det är bäst att göra en tidig kväll. Lämnar en drös kramar å än en gång TACK för gårdagen <3 KRAM

Linda sa...

Låter som ni hade en underbar dag!
Jag hoppas vi också får möjlighet att göra ett nytt försök att ses i sommar?
Kramar