onsdag 5 juni 2013

Full rulle

Jag och min fina tjej på badet igår 

Ja nu är det full fart mest hela tiden. Barnen vill bada när det är fint väder och eftersom vi bor så nära försöker vi åka till badet de dagar tid finns. Idag är det dock fotbollsträning och eftersom det är Tuvas sista innan sommaruppehållet (Elliot tränar även nästa vecka) ska vi föräldrar vara med och möta tjejerna i en match. Jag tänkte med varm hand lämna över det uppdraget åt pappan i huset men eftersom han är i Kalmar och jobbar idag fick jag tji där. Jag får nog tyvärr snällt ställa upp och spela fotboll. 

I morgon är det ju en röd dag och jag ska fixa naglarna och även försöka få en klipptid tänkte jag. På fredag tar barnen och jag tåget upp till Stockholm för en liten minisemester. Vi åker hem igen på måndag eftermiddag så det blir bara några dagar vi får spendera med mormor och morfar den här gången. 


8 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Vad härligt att få tid att fixa lite eget! :D

sv:Men tack! :) KRAM!

Desirée Larsen sa...

Lycka till på matchen =)

Skönt med liten minisemester, hoppas ni får det mysigt!
Kram

cecce sa...

Vilken härlig bild!!!

Hoppas du/ni får en skön semestertrip och lycka till med fotbollen:-)))

Kram Cecce

nockinocki sa...

Lycka till i matchen och hoppas er trip blir som Ni önskar!

Helen.HUSnrNIO sa...

Så härlig bild på er!
Hoppas matchen gick bra och att ni vann *hmm...* ;)

Ha en fin 6 juni!
Kram & tack för ord kring Ms olycka!

Therese sa...

Här har det med badats, fast i en liten pool. Haft det varmt och fint idag, men nu sover sötisarna å jag ska packa det sista för i morgon bär det av, så vi hörs väl per tele på söndag? Borde vara i Stockholm vid 14-15 tiden :-D Kram så länge!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas det gick bra att spela fotboll! ;) Hoppas att ni haft en mysig nationaldag & att ni får en fin minisemester!
Kram kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Låter superhärligt med en minisemester! Ha det jättebra :)

Kramar