tisdag 18 juni 2013

Dålig bloggare


Ja just nu är jag en dålig bloggare men jag väljer just nu att lägga tiden på annat istället. Det blir en del sol och bad när vädret tillåter det. I helgen var vi iväg några timmar och besökte olika lekplatser. Vi röjer lite i trädgården och har fått lite idéer om hur vi ska kunna förvandla vårt igenväxta stenparti till en fin plats igen. Sen är det ju allt det vanliga man ska hinna med i vardagen också. 

Två och en halv vecka kvar till semestern för mig och barnen (vi vet fortfarande inte när Glenn får semester) och det ska bli skönt med lite ledighet. 


14 kommentarer:

Therese sa...

Ja nu pågår nedräkning till semestern för fullt, tror jag mentalt redan gått på semester för oj så trögtänkt jag känner mig, får noll gjort. Men har varit ut och sprungit med vovvarna och sedan åkt till skogen där jag provkört Magnus skogsmaskin, oj så skoj det var, så nu får jag jobba lite ikväll istället, men det var det värt! Massa kramar till dig <3

Fröken L sa...

hallå vännen..

ja men visst blir det blogglugnt på sommaren, fast jag tycker det är lite skönt med.. jag skriver mest om min träning nu för jag vill hålla lite koll på hur när vad jag tränade, haha..

nu har jag ett jobbpass kvar sedan ska vi ha semester tillsammans i 1 1/2 vecka, gubben har hela denna vecka med.. :) sedan har vi ju en vecka i slutet på augusti när vi åker till mallis..

kul med att fixa i trädgården, du får bjuda på lite trädgårdskort sedan så jag får lite insperation till vår lilla trädgårdsplätt vid ladan. .:)

kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Nu är verkligen tiden då bloggen får läggas lite åt sidan. När man istället ska njuta till fullo av härliga sommarkvällar och dagar med lek och bad :).

Kramar

nockinocki sa...

Lugn ;) njut av Er tillvaro. Kram och glad midsommar!

Maria sa...

Man får vara dålig bloggare nu! Det gäller att ta vara på de fina stunderna och njuta av varandra :)

Ta väl hand om er!

kram kram

Linda sa...

Hej fina du!
Jag tror det är många som känner igen sig i att det blir dåligt med bloggande såhär på sommaren, så myhcket annat man vill hinna med..
Jag har ju iaf varit dålig bloggare hur länge som helst nu:)
Ha en underbar dag, Kramar

Tommy sa...

Sv: Hej hjärtat! Jag var med så trött i dag på morgonen .. men hundarna tyckte minsann att vi skulle kliva upp! Morrar!

Förstår att du gör annat!
Kommer fortfarande inte in för att se mitt schema, men det ska komma i gång snart igen så inom kort kommer nya tider jag kan fotografer!

Puss

Fröken M sa...

Härligt !! då går vi på semestern samtidigt du och jag ! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade, men 2 och en halv vecka går fort och snart är vi där !!
KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Tycker det é många som redan nu tar lite bloggpaus. Men det gör du rätt i! Ja, nu längtar man efter semester. Kan det bli vecka 30 nu eller?! :P
KRAM

Viktkamp sa...

Tycker hela bloggsvären ligger i koma pga solen ;) Som varje år ;) Kram

Therese sa...

Kikar bara in för att lämna en midsommarkram <3 Ha det gott FINA du <3

Nina - Glamourmamman sa...

Önskar dig en underbar midsommarhelg!

KRAM

cecce sa...

Önskar dig en riktigt Glad Midsommar!!

Kram Cecce

Fnulan sa...

Samma här.... ha inte dåligt samvete!!! Jag skriver inlägg och det är nog allt!
Ha en fin midsommar
PUSS