tisdag 11 juni 2013

Bloggen har gett mig så fina vänner


I söndags fick jag äntligen träffa fina Therese Vi har haft kontakt genom bloggen en längre tid och vi upptäcker hela tiden hur lika vi är varandra i tycke och smak. Therese är en underbar vän som jag är så oerhört glad och tacksam för att jag har fått lära känna.
För lite drygt en månad sen berättade hon att hon skulle ha lite mer än ett dygn i Stockholm mellan två konferenser och då bestämde jag mig för att åka upp för att träffa henne. Vi gick och åt en god middag tillsammans och vi pratade på som om vi alltid hade känt varandra. Therese har verkligen stöttat mig de sista åren när jag har haft det tufft och hon är en riktigt genuin och fin människa.

Jag är så tacksam för vad bloggen har gett mig. Jag har fått flera nya vänner och alla är de underbara!


12 kommentarer:

Fröken M sa...

HÄRLIGT !! det är precis så det ska vara, och vänner ska man vara rädd om oavsett om man har dem nära eller på avstånd på andra sidan dataskärmen :)
Ha en mysig kväll finaste !!
KRAM

Veronica Jakobsson sa...

Vad härligt, jag tänker också många gånger på det vilka fina människor det finns och hur svårt det kan vara att få lära känna såna fina individer. Men via min blogg tycker jag att allt är positiva och fina människor!
Kram

Fnulan sa...

Visst är det underbart!!! Ljuvligt med bloggvänner

Kärlek!

Therese sa...

Men duuuuu... nu fäller jag nästan en tår ju, å det passar sig inte, har bara en kort kaffepaus här på konferensen å passade då på att kika in här. Du är så go <3 Tack för de fina orden och som sagt, du känns som någon jag känt länge... KRAM fina du!

Fröken L sa...

Hej vännen..

Tack för ditt grattis till mig och S .:)

Men så roligt och träffa Therese, så mysigt.. Fint kort på er sötisar <3

KRAM

Popprinsessan sa...

Men å! Lite knasigt men helt underbart att man kan hitta så fina vänner genom sin "lilla dagbok"! Jag är också tacksam över alla jag fått lära känna, exempelvis dig fina Tina!
En stor kram!

Jaana Ohranen sa...

Härligt att få träffas och hitta nya vänner!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Men ååååh, så roligt! Vill också träffa henne! :)

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Helt underbart!!
Visst är det härligt att man får träffa så många fina människor genom bloggen, du är en av dom!

Kramar <3

Jenny sa...

Kram för vänskapen!

Therese sa...

Nu har jag snott kortet bara så du vet, är så skoj att oss förevigade, å ännu drömmer jag om den mongoliska buffen.... så gott, Magnus vill också dit nu då jag sålt in den med allt mitt svammel om vår middag ;-D

jenny sa...

sååå härligt!
jag längtar tills jag får tummen ur och skaffar körkort! då ska jag våldgästa dig kära du! kraaaam