tisdag 4 juni 2013

Avskedspresenter

Bilden har jag lånat här

Jag brukar alltid köpa någon liten present till fröknarna på dagis till sommar och jul. I år blir det ju även en avskedspresent eftersom barnen inte kommer komma tillbaka till dagis efter semestern. Därför ville jag ge fröknarna ett minne som de förhoppningsvis kommer bära med sig under lång tid framöver. Det blev varsitt armband som är handgjorda av ideellt arbetande hjältar och där all vinst oavkortat går till Ung Cancers verksamhet. 


7 kommentarer:

Maria sa...

Super bra present!!

KRAM

nockinocki sa...

Ja det var verkligen en bra present!

Therese sa...

Vilken bra present, den gör liksom gott två gånger om <3 Här håller jag på att skriva presentationer, packa, läsa paper å vattna blommor - en enda röra, hi hi. Ska bli skönt med en ledig dag i morgon då jag får krama ungarna, för redan 05.30 hämtar taxin mig på fredag morgon, och sedan ser jag inte ungarna på en vecka... har aldrig varit ifrån dem mer än tre dagar tidigare... Hoppas ni har en fin dag <3 KRAMIS

♥ Sojka ♥ sa...

Vilken bra idé! Isak ska ju sluta på sitt dagis och byta till annat. Ha ha men undrar om barnen frågar vad det står men man behöver ju iofs inte förklara ordet FUCK haha

Helen.HUSnrNIO sa...

En toppenpresent!!!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Det armbandet é så fint! Hoppas de blev glada!
Kram

Popprinsessan sa...

En jättefin present, har tänkt samma tanke själv, men i år blev det annat. Fast jag skulle själv kunna tänka mig ett sånt armband så jag kanske skulle köpa en present till mig själv ;-)
Kram