torsdag 13 juni 2013

Att sakna är nyttigt


Att sakna varandra är nyttigt men det är ju så mysigt att få kramas igen efter en tid ifrån varandra. 

Jag sitter med gråten i halsen. Känner mig så ledsen och besviken. Vill inte gå in på varför här. Ska bara försöka skaka av mig allt och försöka gå vidare och vara glad för hur bra allt trots allt har blivit. 

I morgon är barnen och jag lediga. Elliot ska på återbesök på öronkliniken. De ska se om det ena röret som inte satt som det skulle på förra besöket har ramlat ut och så ska de se om det andra röret fortfarande sitter där det ska. 


10 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, det é alltid härligt när man ses igen! <3
Men vännen då... *kramar om*
Hoppas ni får en bra ledig dag!
Kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Vet inte vad som har hänt, men jag hoppas att det blir bättre!
Skickar många varma kramar till dej! <3

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Den där bilden är ju bara så underbar! Den borde ni rama in :).

Hoppas du kan skaka av dig den ledsamma känslan och snart känner dig lättare till mods.

Kramar

Nina - Glamourmamman sa...

Kramar <3

Maria sa...

En jätte fin Bild!
Du vet var jag finns vännen, bara att ringa om du vill prata.

kram ❤

Popprinsessan sa...

Men du.. gillar inte att du är ledsen! Vill kunna ge dig en kram, likt den på bilden!
Hoppas att fredagen är bättre och att ni får en mysig dag tillsammans.
Kram, kram fina Tina!

Tommy sa...

Sv: Hej fina!

Tack för dina kommentarer, har inte orkat ta tag i kommentarerna sedan i måndags då Freja fick somna in .. Har varit många tankar och mycket tårar här hemma!

KRAM

Fina Frun sa...

Åh vilken gullig gruppkram :) Hoppas allt går bra hos läkaren!

Fröken M sa...

Nu blev jag orolig för dig vännen ! Jag finns på fb och telefon om du vill prata av dig !! kram

Therese sa...

Hej hjärtat! Åhhh så fin bild på glen å barnen, men jag blir orolig och ledsen för din skull, hoppas det inget alvarligt är, men du et att jag finns bakom skärmen om du vill maila och även på andra sidan luren om du vill prata av dig... Är så glad att vi fått träffats, du var nämligen så himmla go och fin <3 Här har vi haft en slö och slapp ledig dg i dag, och ska snart tända grillen. KRAMAR OM <3