måndag 24 juni 2013

Återbesök

En gammal favoritbild på min älskade prins

Idag var det dags för återbesök på barnkliniken för Elliot. Det är ju hans mage som strular och eftersom skiktröntgen han gjorde för ett tag sen såg fin ut så visste läkaren inte riktigt hur hon skulle gå vidare. Han har varit bättre sen vi var där sist men problemen kommer ibland. Det togs några fler prover idag och ytterligare några ska tas. Vi får väl helt enkelt se tiden an och se hur det utvecklar sig.

I lördags blev det några timmars bus och lek på Busfabriken. Vi var absolut inte de enda som var där utan det var fullt med folk. Men barnen hade hur roligt som helst och busade så att de var alldeles svettiga när vi åkte därifrån. Det som är skönt är att de är så stora nu att de kan roa sig själva när vi är där. Glenn och jag bänkade oss på övervåningen så att vi hade utsikt över Busfabriken och så satt vi där och pratade och surfade på varsin Padda. 

Jag känner mig inte helt ok. Har varit lite förkyld och haft ont i halsen nu i några dagar. Är inte sjuk men känner mig alldeles matt och tung i huvudet. Glenn tror att det är allergi jag har men jag vet inte... Får ge det några dagar annars får jag väl kolla upp det.


11 kommentarer:

Therese sa...

Gokväll gumman, låter inte bra tt du är tung i huvudet, kolla upp om det är allergi!!! För då blir jag så där trött, grinig å allmänt orkeslös. Här jobbar Magnus å barnen sover, så jag ska stöka undan å göra tidig kväll, sistaturen till Umeå och universitet i morgon innan semestern. Hoppas hinn handla lite med. KRAM KRAM <3

Carolina sa...

Hoppas att ni kommer får bra besked av läkarna och krya på dig fina! Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas de hittar felet på Elliots mage! Så roligt med Busfabriken! Jag har också blivit förkyld. Fattas bara att jag smittar L. Hon har ju varit frisk nu i 2 veckor, så det é väl dags igen... ;)
Kram

Fröken M sa...

Krya på dig vännen, det låter inte alls bra att du går runt och känner dig dålig ! Lova att du går till farbror doktorn du med om det inte blir bättre snart !! Kram

Maria sa...

Hoppas att de kommer fram till något bra med Elliots mage.
Inte bra att du känner dig hängig. Här har det varit eller är förkylt & nu är det ingen allergi här, utan enbart jobbiga baciller.

krya på dig vännen!!

kram kram

nockinocki sa...

Hoppas ni får svar om magen snart! Jobbigt när ens barn inte mår bra. Kram

cecce sa...

Hoppas det löser sig med sonens mage...
Gluten? Har ni kollar det?

Busfabriken är aldrig fel. Min snart 13-åriga son tjatade häromdagen att han ville åka dit. Tydligen blir de aldrig för stora:-)

Ha en fin dag!

Kram Cecce

Tommy sa...

SV: tack så jätte mycket vännen <3

puss

Therese sa...

Så bra att det börjar vända vännen, fortsätt med allergimedicinen för att vara säker! Här är jag just hemkommen från en dag i stan, passade på att unna mig en bikini på stadiums rea, vet inte när jag sist ägde en sådan, men nu ska jag inviga den ute i stugan tänkte jag, där i ensamheten kan ajg nog känna mig bekväm nog. Lämnar en drös kramar <3 <3 <3

Nina - Glamourmamman sa...

Vilken underbar bild :-)

Vi var på Lekstugan i Varberg i helgen, och jag kan bara hålla med - det är supersmidigt nu när dom är såpass stora att man som vuxen kan slappna av lite också :-)

KRAM

Tommy sa...

SV: Ja snapple är så jävla gott!

Trodde inte det när jag köpte en för några månader sen, men im hooked, men sällan jag hittar dom i flera smaker, som i dag!