torsdag 18 april 2013

Slutkörd


Jag älskar Skivstångspassen. Nu sitter jag nyduschad i soffan och varenda muskel i min kropp skriker av smärta! Jag är helt slutkörd och det är en härlig känsla.

I morgon är barnen och jag lediga. Elliot ska på röntgen av sin mage på morgonen och sen ska vi handla lite. Dels behöver vi mat och så ska barnen på kalas på lördag så det ska inhandlas presenter och så behöver barnen nya gummistövlar. Det blir en lunch på stan och så kanske vi åker och hälsar på pappa på jobbet en sväng innan vi åker hem och förbereder för kvällens gäster.




5 kommentarer:

Maria sa...

Härlig känsla när man är så trött i kroppen efter ett träningspass :)
Hoppas att allt går bra med Elliots mage i morgon!

kram kram

Fröken M sa...

Tack för tipsen vännen ! jag hoppas vi slipper uppleva krupp igen, men OM det skulle komma tillbaka vet vi åtminstone vad det är och vad vi kan göra för att få V att må bättre !!
Dock kommer det där hesa rosslande ljuset alltid att sätta viss skräck i mig !
KRAM

Maria sa...

Hej vännen!

Stövlarna fanns på outleten uppe på flygstaden, riktigt billigt!
Har dålig koll på vad det fanns för storlekar i de olika färgerna.

kramen

Fnulan sa...

DUKTIGA du!! Heja heja!!!! <3

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Härlig känsla efter ett sådant pass!

Låter som en fullspäckad fredag. Hoppas den blir bra och resten av helgen med! Kramar