lördag 27 april 2013

Överraskning


Jag hoppas inte Du har missat Youtubefenomenet Linus Svenning. När den killen sjunger ryser jag i hela kroppen. Gissa om jag blev glad när just Linus var kvällens överraskning på tjejkvällen i torsdags. Han bjöd oss på fyra låtar och han var grymt bra!

Kvällen bjöd även på god mat, vin (för dem som inte körde) som serverades av snygga fotbollskillar men eftersom jag inte har någon koll på det där med sport så fattade ju inte jag från början att det var just fotbollskillar som stod där och serverade drickan. 

 Fina Maria är en underbar vän som jag har lärt känna genom bloggen.

Självklart träffade jag även en massa fina tjejer under kvällen. Tack fina Evelina, Christel, Ann-Sofie, Cecce, Puk och Fnulan för en mysig kväll! Tyvärr hann vi inte prata så mycket under kvällen men jag hoppas vi kommer ses snart igen! Fina Maria och jag åkte tillsammans ner till Helsingborg och hann med två mysiga pratstunder dit och hem. Tack vännen för att Du är just Du!

Det fanns två duktiga fotografer på plats under kvällen och jag har beställt bilder ifrån dem som jag väntar på med spänning.
 När de kommer lovar jag att ni ska få se mer ifrån kvällen.




7 kommentarer:

Emelie sa...

Vem kan ha missat honom?? :-D

Fantastiska människor har jag träffat genom bloggen, en av dom är du!
KRAM

Fröken M sa...

Finaste tjejerna !! jag hoppas att jag snart får möjlighet att träffa er !! KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Lät & ser ut som du hade en mycket trevlig kväll, hihi!
Kramis

Maria sa...

TACK själv!!
Är så himla glad att vi träffats & lärt känna varandra.
Du är en fantastisk vän & sådan växer inte på träd.

Kram finaste ❤

Therese sa...

Ni verkar ha haft det toppen, har även sett några glimtar inne hos Cecce, sådana gånger önskade jag att norrland låg mer centralt så jag med hade kunnat få vara med på ett hörn ;-D Å killen som spelade har jag helt missat, får kika på youtube tror jag allt! KRAMIS fina du <3

Popprinsessan sa...

Jag tycker aldrig att vi hinner prata så mycket! Vi måste vara färre och träffas oftare helt enkelt :-)
Jag har några bilder av dig på bloggen, hojta till om du vill ha någon.
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Honom har jag helt missat!
Måste klicka och lyssna =)

Ha en bra måndag!
KRAM