tisdag 16 april 2013

Otursfågel igen


Igår hade Elliot och några kompisar byggt en katapult på dagis. Att den funkade fick de bevis för när de testade den för då fick Elliot och en annan kille en träplanka rakt upp i ansiktet. Som tur var missade den Elliots öga men han fick ett skrapmärke och är lite blå och svullen på ena ögonlocket. Han är en riktig otursfågel min lilla kille.

Annars är det fullt upp med det mesta just nu tycker jag. Men det verkar vara ganska mycket för de flesta just nu för jag tycker det är allmänt lugnt i blogglandia just nu. Som tur är kommer jag träffa några av Er finisar nästa torsdag i Helsingborg då Femme har tjejkväll!


5 kommentarer:

Therese sa...

Stackarn, tur i oturen dock! Här har vi en otursfågel i form av bus, i höstas var det tassarna och nu ikväll kramade han, mest troligt epelepsi enl veterinären... så nu ska vi observera honom de närmsta 24 h... Håll en tumme han inte får fler anfall! KRAM

Therese sa...

Tack goa du <3
Katalogen är ellos, har fösökt beställa online ikväll då det fanns fler fina saker jag täntke klicka hem, men näää mitt nät verkar inte fungera, eller så är det knas i webbshopen, får göra ett nytt försök senare... KRAM <3

Fröken L sa...

hej gumman..

stackars Elliot då.. :( hoppas han inte får för ont bara..

åhh vad roligt att träffa lite bloggvänner, skulle jag med vilja men Helsingborg är liiite väl långt för mig haha..

kramkram

Maria sa...

Men stackars Elliot :(
Ska blå så kul att få träffas nästa vecka, längtar!!

kram kram

Veronica Jakobsson sa...

Hej! Kikar in här!
Vilken härlig blogg, bor du i Helsingborgs trakten?