lördag 13 april 2013

Ombyte förnöjer


Vi har en Ektorpsoffa ifrån Ikea. Drömmer egentligen om en ny soffa men eftersom denna är så praktiskt eftersom tyget är avtagbart och går att tvätta så får den hänga med ett tag till. Dock så var jag ändå sugen på en liten förändring så när vi var i Stockholm i påsk var jag på Ikea och köpte nytt överdrag.

Den här gången blev det en svart klädsel och jag tycker det blev riktigt fint speciellt med de nya kuddarna som livade upp lite.
Nu kan jag byta mellan den svarta och vita klädseln när andan faller på.

I eftermiddag ska jag köra till Växjö för att gå på en kombinerad födelsedags- och inflyttningsmiddag. Det är en fin vän som jag har lärt känna via Familjeliv en gång i tiden som har bjudit mig.  Även fast jag tycker det är jobbigt att träffa nya människor så ser jag ändå fram emot att få komma hem till min fina vän för att se hur hon har fått det i sitt nya hus.




9 kommentarer:

Jenny sa...

Mattan har en jättefin färg. Vart har du köpt den? Hoppas det blir en fin träff i Växjö. Kram

Therese sa...

Åhhh så fiffigt, blir riktigt avis, jag är ombtlig och önskar jag kunde byta färg på min soffa... nått att tänka på då vi byter...
Hoppas du får en fin kväll hos din vän, det är du värd. Och du, kör försiktigt <3 Varma kramar till FINA och OMTÄNKSAMMA dig <3

Johanna - Mamma till Leija sa...

Det blev ju bra! Kul med lite ombyte! Hoppas du har det trevligt i Växjö!
Kram

Fröken M sa...

super fint !! Du har bra smak vännen :) Hoppas du haft en mysig "roadtrip" och fått ånga glada skratt ihop med din vän i helgen!! Kramar

Fröken M sa...

super fint !! Du har bra smak vännen :) Hoppas du haft en mysig "roadtrip" och fått ånga glada skratt ihop med din vän i helgen!! Kramar

Fina Frun sa...

Åh så fint! Det är så praktiskt när man kan byta klädseln och förändra :)

Jannica sa...

Åh vad fint!!!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Så himla fint!! Älskar ert bord, jag är löjligt förtjust i sj-pallar :)

Kram vännen!

Veronica Jakobsson sa...

Det blev riktigt coolt!