onsdag 10 april 2013

Min fina fotbollstjej




Idag fotades Tuva tillsammans med sitt fotbollslag. De tog även individuella bilder. Det kanske blir en fotbollstjej av min fina tös en dag. Vi får väl se vilken av aktiviteterna som hon håller på med nu som hon fastnar för.

Vi mår bra men det rusar verkligen på i hundra här just nu. Jag tycker inte jag gör annat än flänger just nu. Det är jobb, aktiviteter, sjukhusbesök, träningar, veterinärbesök, bilen som ska lämnas in på diverse saker och så vidare. Men det är väl så livet ser ut för de flesta antar jag. Jag önskar att jag hade lite mer tid att kika in hos Er andra bara.


5 kommentarer:

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vad fin hon är!!!!

Ja ibland springer livet på lite för fort, men som du säger är det väl så för de flesta i perioder.

Viktigt att du tar hand om dig när det går lite väl fort!

Kramar

Popprinsessan sa...

Men vilken fin fotbollstjej! Kul med sådana bilder!
Hoppas att du haft en skön kväll och kunnat varva ner något. Jag stressar också mellan allt hela tiden och vet inte ens hur jag ska hinna handla. Blir småstopp i snabbköpet varje em nästan för att akut lösa middagen.. Kanske kan smita iväg på lunchen imorgon för sedan vill L leka med en kompis och jag känner mig så trist som alltid säger nej för att vi har massa måsten efter jobb/dagis/skola.
Nu ska jag iaf ladda tvättmaskinen så att jag kan hänga upp tvätten imorgon innan jobb :-)
Kram och godnatt!

cecce sa...

Åh, vilket fint foto!! Så klart hon är en fotbollstjej! Sysn ju lång väg!!
Ja...våren är en hektisk tid. Glöm inte ta det lugnt mellan varven bara!
Sköt om dig!!

Kram Cecce

Fnulan sa...

Men å gulle unge!

Mitt i din stress hoppas jag att vi ses! Kramas lite?
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Fina Tuva! Där ser hon ut att va en riktig fotbollstjej! Nej, tid finns det inte så mycket. Här känns det som man bara jobbar, skyndar sig hem, äter, nattar L & sen é man själv så trött så man somnar innan 21. Skönt att det snart é helg!
Kramar