tisdag 2 april 2013

Lika nöjd som vanligt


Jag har tidigare handlat tavlor ifrån duktiga Helen och nu har jag klickat hem ytterligare varsin tavla åt Tuva och Elliot. 
Jag kunde bara inte låta bli när jag såg hennes nya alster "You are my star"


Av fina Helen har jag även handlat namn/doptavlor både åt mina egna barn och åt andras. 
Just de tavlorna tycker jag är perfekta presenter åt en nyfödd eller som doppresent.

Som vanligt är jag mer än nöjd med de nya tavlorna. Kika in till Helen du också och titta på allt fint hon skapar.


7 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Ja visst gör hon fina alster!
Hoppas att du haft en bra dag efter påskledigheten.
Hoppas astman håller sig i schack!
Kram!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Helen's tavlor é så fina! Leija har en ovanför sin säng! :)
Kram

Mette sa...

Superfina tavlor!
Hoppas Lilltjejen mår bättre.

Puss, kram och kärlek

Helen.HUSnrNIO sa...

Åh tack! Vad glad jag blir över att höra att du är nöjd och att läsa det du skriver =)
Tack!

Kram fina du!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Hon är superduktig! Så fina tavlor barnen har fått!

Jag åt hummer i måndags kväll, och på natten blev jag dålig, så jag misstänker den :/

Kramar <3

Fröken M sa...

Super fina !! :)
Jag hoppas allt är bra med er vännen ! Hur går det med nya jobbet ? Börjar du komma in i det ?
Nästa lördag ( 13:e ) finns jag på ullared - du har möjligtvis inte vägarna förbi ? ;)
KRAM

Maria sa...

Helen gör så fina tavlor!
Köpte en till S i julas och som tyvärr inte har kommit upp ännu. Eller jo, den står på en hylla utanför hennes rum.
Ska BARA måla en liten tavellist som ska upp på hennes rum innan tavlan får flytta in :)

kram kram