måndag 29 april 2013

Krakel och Spektakel Barnmässa

Mina fina barn när de gick modevisning för Butik Paletti 

I helgen gick Krakel & Spektakel av stapeln i Halmstad Arena. Det var inte så många utställare med på mässan men de som var där hade många fina mässerbjudanden. 


Det anordnades en modevisning där det visades kläder ifrån de utställare som var på plats. 
Det var många duktiga barn som var med och visade upp alla fina kläder.


Det fanns en lekhörna för barnen och för 70:-/barn fick de leka hur mycket de ville. Detta var ju så klart det som var mest populärt hos barnen. Tuva och Elliot prövade på de flesta sakerna som gick att prova. Vi fick dock avsluta när Elliot plumsade i en pool när han skulle köra båt.

Fina Maria, Meekatt och jag

 Det största dragplåstret på mäsan var allas vår fina, underbara Meekatt. Har du missat hennes blogg ska du genast göra ett besök hos henne. En mer härlig, ärlig och underhållande blogg får du leta efter.

Nästa år hoppas vi att mässan har dragit fler utställare och att de gör mer reklam innan så att de får dit ännu fler besökare. 


 

5 kommentarer:

Maria sa...

Fina Tuva & Elliot ❤
Får verkligen hoppas att de kan få dit fler utställare tills nästa år, kommer genast att bli så mycket bättre då!
Fast precis som du skriver så de som var där var bra.

kram kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så roligt med mässa!
Kramis <3

Popprinsessan sa...

Men vad tuffa barnen är! Och fina!
Hoppas också att det blir en "bättre" mässa nästa år och då kommer jag på stört!
Kram och hoppas att du har en bra dag!

Therese sa...

Åhh så fina dina fotomodeller är! <3 Önskar er en fin valborg, vi ska kiak på liten brasa å sedan äta smörgåstårta hos mina föräldrar. KRAM

Tommy sa...

SV : Hej hjärtat! Ja att vara laktosintolerant är ingen höjdare, men jag fuskar jag med! Ibland orkar jag bara inte bry mig, och tar smällan att röven ser ut som ett stoppljus och magen mår kasst! Ibland vill jag bara leva ut .. som förr!

Åh älskade Meekatt, så fina nu är!

Puss