fredag 1 mars 2013

Vårkänslor

Min fina prinsessa njuter av solen på vår altan

Idag är det en sån dag när man får vårkänslor. Solen skiner från en blå himmel och asfalten syns till största del igen. 
En sån dag som man får massor av energi.

Elliot fick gå till dagis idag men nu på eftermiddagen ringde de och sa att han hade feber och ont i magen. Jaha! Men när Glenn kom hem med honom var febern "bara" 37,6 och det onda i magen var borta igen. Förhoppningsvis blir det inget mer av det. 
Efter fyra dagar hemma kanske han bara var lite trött vår lilla prins.

Nu ska jag snart också trotsa alla högar här på jobbet och ta helg. Ska inom Maxi på vägen hem och handla lite.

Träningen igår var superrolig som vanligt. Jag tog i så att jag skakade i hela kroppen efter passet! Så skön känsla! 

Jag passar på att önska dig en fin helg! 




6 kommentarer:

Magda sa...

Krya på er och trevlig helg! Här har vi också sjukstuga... KRAM

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Nu håller jag tummar och tår för att feber och allt annat elände håller sej låångt borta!

Vi bor i lilla Lindesberg strax norr om Örebro.Vi har bara en liten lokalbio, men det funkade fint med biljetterna :) Och filmen var super!!

Kram vännen!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, idag har det varit skönt väder! Hoppas våren é påväg nu! Trevlig helg! KRAM

Jannie sa...

Hoppas han är helt 100 idag!
O Tuva skiner lätt i kapp solen!
Söt som socker!<3
Hoppas DU har en fantastisk helg!'KRAM

Maria sa...

Hoppas att ni alla är friska & krya i dag!!

Kram kram

Therese sa...

Så härligt med solen som lyser, det muntrar alltid upp. Behövde det i dag efter en riktigt usel freddag och lördag, massa skit och stress med jobbet å så gjorde magnus illa tummen och skärde up pden och behövde åka akut och plåstra den i går kväll... så nu siktar jag på en nu BRA vecka ;-D KRAM

Ps lovar att inte bjuda på surströmming om ni dyker upp p åbesök ;-D Ds