torsdag 14 mars 2013

Träningsdags igen

Förra veckan blev det ingen träning för mig eftersom jag kände mig lite halvkass. Men idag är det dags för ett pass Skivstång igen! Jag verkligen älskar att träna det passet. Jag måste dock försöka få in något mer pass i veckan för just nu är detta den enda träningen för mig.

När jag skriver detta (inlägget är tidsinställt) har jag avverkat mina två första dagar på det nya jobbet. Jag tror att det kommer bli jätteroligt när jag väl har kommit in i vad det är jag ska göra. Just nu snurrar det bara i huvudet på mig men så småningom ska det nog reda ut sig. Imorgon ska jag vara på mitt gamla jobb och då hoppas jag på att jag kan lämna över det mesta som ska lämnas över.
Dock räknar jag med att vara där delar av måndag och tisdag även nästa vecka.


6 kommentarer:

Therese sa...

Nya jobbet??? Vad har jag missat? Du måste berätta ! Visste bara att du skulle sluta på det andra...Erkänner, noll koll! :)
Kramar

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Heja dej!! Fasen vad duktig du är!
Jag måste verkligen komma igång jag med..

Kramar

Popprinsessan sa...

Vad duktig du är! Själv känner jag mig nere eftersom jag pga sjukdom inte kunnat träna alls denna veckan. Så trist att komma ur fas på en gång. Irriterande nog blir jag alltid sjuk när jag kommit igång med träning!
Hoppas att passet var bra och att du nu får en härlig fredag.
Kram

Maria sa...

Skönt att komma igång med träningen igen!!
Här har jag varit helt galet lat denna vecka :(
Jag hoppas att du kommer att trivas super på det nya stället!!

Många kramar ♥

Jenny sa...

You go girl. Jag laddar för att flrsöka komma igång alls jag. kram

cecce sa...

Åh, så kul ni verkar ha haft i Ullared:-))

Har också halkat ut allt vad träning heter. Är förkyld och febrig och frågan är om jag kommer igång nästa vecka...

Hoppas du får en riktigt skön helg!

Kram fina!