onsdag 6 mars 2013

TACK


Tusen TACK för alla gratulationer till mitt nya jobb! Fina, fina, underbara Mia TACK för de underbart vackra blommorna som kom med blombud igår eftermiddag. Jag blir så rörd av allas omtanke och glädje för min skull.

Nu är det full fart för att hinna med så mycket som möjligt på jobbet innan jag går härifrån på fredag. Dock så kommer jag komma in några gånger till för att hjälpa till med vissa saker. Redan på tisdag nästa vecka börjar jag på det nya jobbet och då alltså på 50%.

Tuva har som sagt feber och flera gånger igår klagade hon över ont i magen. Jag börjar också känna mig kass men det tänker jag ignorera totalt! På lördag ska jag ju iväg med ett gäng härliga tjejer så jag kan inte bli sjuk nu. Vi ska till Ullared och röra om lite i grytan där!

Önskar dig en underbar onsdag!




5 kommentarer:

Carolina sa...

Men åhh så himla kul med Ullared! Min mamma skall dit med sitt symötes-gäng fredag till lördag så se upp! ;-) KRAM

Tommy sa...

SV: Hej Hjärtat!

Tack!
Åh dagen slutade i migrän och sömn, får se om jag ger mig iväg och tränar i dag för att göra av med lite energi som jag fick ikväll.

KRAM

Maria sa...

NEJ!! Inte bli sjuk nu!! Stoppa i dig alla mirakelkurer du kan, inga sjukdomar ska få sätta stopp för vår roliga helg :)
Roligt att du börjar så snart på det nya jobbet :)

kram kram

jannie sa...

De var du sååååå värda!<3
Massor massor med grattis till nya jobbet!bästa beskedet jag hört på länge!
KRAM på dig going

Ditte Hallgren sa...

Älsakde Tina,

Jag är så innerligt glad för Din skull! Jag var helt säker på att det skulle lösa sig, för Du är den mest begåvade, ambitiösa och proffsiga person jag vet - både på jobbet och privat!

Nu kan Du slappna av lite och njuta av att våren verkligen är på väg på allvar!

Önskar så att vi kan ses snart! Saknar Dig!

Många varma kramar
>3