fredag 8 mars 2013

NEJ


Har ju känt mig lite halvkass nu i några dagar. Tung i huvudet, öm i kroppen och rivig i halsen. Igår bestämde jag mig för att hoppa över träningen för att detta inte skulle bryta ut nu när jag ska iväg i helgen. Men inatt vaknade jag med superont i halsen, bultande huvud och kallsvettningar.

Nu sitter jag på jobbet och dricker en stor kopp te. Två värktabletter ska intas och sen tänker jag verkligen ignorera kroppen! Finns inte på kartan att jag tänker missa den här helgen!

Tuva då? Jo hon var feberfri igår och var pigg och glad och vi tänkte skicka henne till dagis idag. Hon var fortfarande feberfri i morse men ögonen var rejält kletiga av var och hon var jätteledsen och klagade även hon på ont i halsen. Så Glenn fick stanna hemma med henne även idag. Nu hoppas jag att helgen gör oss alla friska och krya så att jag kan börja på mitt nya jobb nästa vecka.

Jag önskar dig en toppenfin helg för det tänker jag ha!




8 kommentarer:

Ida sa...

krya på dig min vän (L)

Jenny Ageton sa...

Säger som dig...NEJ NEJ NEJ. Vila, drick och krya på dig!!

Therese sa...

Men älskade du, jobba halvdag å åk sedan hem och läggdig och kurera/vila så du blir HELT kry och kan åka, förstår att du itne vill missa helgen!!! Och tack goarara du för din omtanke, du är en sådan underbar fin vän och människa <3 Ser fram emot att få hälsa på dig någon gång och då även göra ullared ;-D KRAMIS och KRYA PÅ DIG <3

Maria at inredningsvis sa...

Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en härlig helg med vårsol

LOVE Maria från inredningsvis.se

Helen.HUSnrNIO sa...

Nej det där lät inget vidare :(
Hoppas det känns lite bättre nu och att du får sova gott inatt så du kan ha kul i Ullared imöra.
Kram.

Popprinsessan sa...

Å vännen, hoppas att du mår bättre!
Sov gott så ses vi imorgon. Kram och krya på dig!

Fröken M sa...

Näääää !!! du får inte bli sjuk, nu ska du ju ha en TOPPEN helg med goa tjejer !! KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas du & Tuva kryar på er snabbt & att du har roligt i Ullared! Ska nog dit på fredag :)
Kram