söndag 24 mars 2013

Modevisning med Butik Paletti

Jag har tidigare skrivit ett inlägg om Butik Paletti en livsstilsbutik i Unnaryd. Några ord som beskriver Paletti är
Ekologiskt, Fairtrade, Giftfritt och Närproducerat.


Idag hade ägarna Linneá Petterson och Anna Ström anordnat ett event på Pio Country Club här i Halmstad.
Eventet bestod av en modevisning av en del av de superfina kläderna de säljer.
 
 
 Jag, Tuva och Elliot var några av många modeller som var med och visade upp kläderna.
 

Kläderna de säljer passar alla åldrar, allt från 0-100 år. Killar och tjejer.
 
 
Mjuka, härliga kläder i många fina färger
 
 
Butik Paletti säljer väldigt mycket mer än kläder, kika in på deras hemsida och inspireras.
Självklart så har de även en webshop så även Du som inte bor i närheten har möjlighet att shoppa loss.
 
Dessa kläder (förutom Elliots tröja) fick följa med oss hem idag.
 
TACK till Anna och Linnéa för ett väl anordnat event.
 
 

6 kommentarer:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Finaste modellerna!! <3
Vilken rolig grej, och vilka fina kläder barnen fick med sej hem :)

Kramar

Fröken M - Vinn 8 påsar naturligt påskgodis ! sa...

Åh va kul, och helt klart ursöta modeller !!
Jag önskar som vanligt att jag hade bott lite närmare så att jag hade kunnat gå !!
Ha en skön start på veckan :)
KRAM

Kerstin sa...

Så fine dere var :). Klem

Popprinsessan sa...

Vilken rolig grej! Är imponerad över att du ställde upp som modell, bra gjort! Du brukar ju vara lite "blyg" säger du iaf ;-)
De sista bilderna på barnen är ju helt underbara!
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Kul att få vara med om=)
Fina modeller!

Fröken L sa...

hej hopp..

så rolig grej och modig du va som modella med, hade jag aldrig vågat, haha..

hur går det på nya jobbat ? hoppas du hinner andas lite med och var rädd om dig så det inte går i 190 km hela tiden <3

KRAM