tisdag 5 mars 2013

Lycklig


Tack vare en mycket omtänksam kille som tipsade mig om ett jobb och även rekommenderade mig för arbetsgivaren så har jag idag fått ett nytt jobb! Jag är så lycklig! Det är på 50% till att börja med men det kan mycket väl utveckla sig till en heltidstjänst.
Jag behöver väl inte säga att en stor sten just har lättat ifrån min hjärta?

Tyvärr fick jag hämta hem en febrig Tuva ifrån dagis efter intervjun. Just nu sitter hon och myser i soffan framför en film. Vi får väl se hur det utvecklar sig.


14 kommentarer:

Fröken L sa...

Grattis igen vännen <3

vad är det för jobb du fått ? *nyfiken* kramkram

Popprinsessan sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
Underbart! Nu hoppas jag att din stress släpper något. Och så har vi ytterligare en anledning att fira i helgen :-D
Kram!

Popprinsessan sa...

Å hoppas att T kryar på sig också förstås!
Kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Åh, vad underbart!! Stort grattis fina!! Det är du värd <3

Krya på liten!

KRAM

Pernilla sa...

Det löser sig alltid för snälla flickor.
Stort grattis! Vilken lättnad.
Kram

Anonym sa...

Grattis Tina. Och krya på dig Tuva. Kram sussi

Carolina sa...

Åh grattis fina du, vad är det för jobb? Puss o kram

Nina - Glamourmamman sa...

Grattis till jobbet!! Ännu ett skäl att fira lite extra på lördag :-)

Kram!

Anonym sa...

Grattis till jobbet, skönt att det gått relativt snabbt, måste vara oerhört skönt?!?
/Jenny Ageton

Fröken M sa...

hurra hurra hurra !! Stort grattis till nya jobbet fining, fast visst visste vi att det skulle bli ditt !
En sån toppen pingla kan ju inte gå arbetslös :)
Stackars Tuva ! Hoppas hon kryar på sig fort !! KRAMAR

Helen.HUSnrNIO sa...

GRATTIS i massor!!!
Även här kör vi feber.
Det visade sig att W hade 38,0 imorse en stund efter hon vaknat och var på g med morgonbestyren och efter jag skrivit morgoninlägget på bloggen och var glad över att ingen var sjuk... Suck för alla sjukor!
Hoppas fina Tuva kryar på sig snabbt!
Kram och grattis igen!

Therese sa...

Åhhhh jag blir så LYCKLIG för din skull!!! GRATTIS älskade vännen, så skoj! Var roligt att titta in här å få läsa så positiva saker, och du är värd alla grattis och inte minst den fina buketten <3 <3 <3 Lämnar varma kramar och tassar vidare i bloggvärlden med ett leende på läpparna - gläds så med dig! KRAM

Hanna sa...

Grattis till ditt nya jobb. :-)

Johanna - Mamma till Leija sa...

Stort grattis till nya jobbet! :)
Hoppas Tuva kryar på sig!
KRAM