tisdag 12 mars 2013

Lite mycket just nu


Lite lätt stressad kan man nog säga att jag är just nu. Började på nya jobbet idag och det verkar vara toppen. Mycket att hålla reda på bara och just nu snurrar det i huvudet. Mitt gamla jobb har jag tyvärr inte kunnat släppa helt än så det ska kombineras med det nya plus att jag hjälper två andra företag med deras bokföring varav jag ligger grymt efter på det ena. Till detta kommer en Me&I visning här hemma på fredag vilket innebär att jag måste städa, handla och fixa mat och dricka innan. Nästa vecka ska Elliot till doktorn med sin mage en dag och jag ska till psykologen en annan dag. Men efter nästa vecka så hoppas jag att det lugnar ner sig lite så att jag kan njuta av och koncentrera mig på mitt nya halvtidsjobb. 

Så att titta in till er andra och kommentera ligger tyvärr ganska långt ner på min to do lista just nu. Men jag glömmer er inte för det mina fina vänner.



12 kommentarer:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Vad skönt att nya jobbet verkar vara bra :) Låter som en minst sagt fullspäckad vecka, kom ihåg att ta hand om dej vännen!

Kramar <3

Ulrika Olsson sa...

Andas lugnt och ta en dag i taget. Hoppas du kommer trivas på ditt nta jobb.

Popprinsessan sa...

Vad härligt att det verkar bra på nya jobbet! Det är ju alltid rörigt den första tiden med något nytt, men du ska se att du snart kommer in i det, framför allt när du sedan kan släppa det gamla.

FÖRSÖK att ta det lite piano med allt fixande inför träffen på fredag. Ni har det ju superfint hemma och försök att inte stressa med städning och sånt. Dina vänner ska ju titta på kläderna, inte under soffan efter dammtussar ;-)

Ta ett djupt andetag nu fina Tina!
Kram!

Maria sa...

Glöm inte andas vännen!!
Strunt i bloggen, vi finns kvar sen med.
Jag hoppas att de vara snäll mot dig på det nya jobbet idag. Jag har sagt att det måste dom, annars får de med mig å göra ;)
Var nu rädd om dig.

kram kram

Desirée Larsen sa...

Det blir lätt så ibland. Försök andas emellanåt och stressa inte upp dig för mycket <3

Nina - Glamourmamman sa...

Ibland snurrar livet på lite väl fort... skönt att du fick lite lyxig egentid i helgen :-)

Var rädd om dig!

KRAM

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Hoppas du inte stressar för mycket nu. Viktigt att stanna upp och andas lite. Man brukar hinna med det viktigaste ändå.

Super kul att träffa dig med!! Hoppas verkligen att vi kan ses i sommar igen.

Ta hand om dig nu och lycka till med nya jobbet! Stora kramar

Emelie sa...

Glöm inte att bara sätta dig ner och andas mellan varven, det hjälper mer än man tror <3

Är så glad för din skull att du fixat det med nytt jobb ochallt!

KRAM

Jenny A sa...

Instämmer med de andra inläggen här. Ta hand om dig!!!

Fina Frun sa...

Phu! Lycka till med allt :)

Helen.HUSnrNIO sa...

Gött att nya jobbet känns bra!
Lätt att stressa upp sig av allt men hoppas att du betar av och att det inte snurrar alltför fort för dig!
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Shit, förstår att du känner dig stressad. Hoppas helgen varit bra & att du kan varva ner lite nu snart!
KRAM