söndag 10 mars 2013

Ge-Kås och Boris Brudar


Wow vilket fantastiskt dygn jag har haft i Ullared! 13 galna, roliga, fina och underbara brudar som vi numera kallar för Boris Brudar! Vi har skrattat så att tårarna har sprutat, ätit massor av gott, fått följa med bakom kulisserna på enorma Ge-Kås och så har vi så klart fått träffa Boris Lennerhov! Tusen tack fina Nina för att du fixade en sån fin träff åt oss.

Mer om helgen kommer imorgon! Nu ska jag snart lägga barnen och sen ska jag krypa upp i soffan med en kopp te. För trots att jag har tankat massor av energi med alla härliga tjejer i helgen så är jag galet trött nu ikväll!'

3 kommentarer:

Fröken M - Vinn ett stort "Vintage" doftljus ! sa...

Underbart !! Ni verkar ha haft en TOPPEN helg !! :) KRAM

Jenny sa...

Ja trött är rätta ordet, men ändå tankat med massa positiv energi för länge framöver. Kram!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så roligt ni haft! :)
KRAM