fredag 22 mars 2013

Fredag



Jag ville ha en fin och kärleksfull bild på mig och min man men han var tydligen inte inne på samma spår som mig!


Fredag och jag har haft en känslomässigt tuff vecka men nu ska jag verkligen lägga allt det gamla bakom mig och sikta framåt mot nya tider.

Glenn är iväg hos en kompis och spelar tv-spel och jag och barnen har haft fredagsmys framför Barnkanalen och deras favoritprogram Barda. Nu sover båda barnen och jag ska snart krypa upp i soffan och slötitta på tv och bara vara.

Imorgon ska vi gå på Cirkus Olympia som har föreställning här i vår lilla håla där vi bor. Vi har fått gratisbiljetter av en vän.
Hade vi inte fått det så hade vi inte gått för jag tycker det är på tok för mycket pengar för skit rent ut sagt. Men nu fick vi som sagt biljetter och barnen vill så gärna gå så då gör vi det så klart.

Hoppas du får en fin helg!

 

3 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO - Få goodiebags från Disneys film Sofia den Första sa...

Kärleksfulla bilder är minsann inte lätt att fä till... ;-)
Cirkus är bara för dyrt allmänt tycker jag. Trist att det är så för det är ju då man vill gå hela familjen :-(

Ha en fin lördag!
Kram

Tommy sa...

Sv.: Nu är bara för härliga :)

Tack vännen, dagen har varit helt okej!

Hoppas eran lördag varit fantastiskt!
KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Haha, bra bild ;) Gratis é gott! Håller med, finns roligare saker att göra än att gå på cirkus. Men huvudsaken é ju att barnen har kul! :)
KRAM