söndag 24 mars 2013

Det blir inte alltid som man har tänkt sig!

Idag har vi en fullspäckad dag med simskola, mamman som måste klippa sig, lite shopping som är nödvändig och sen modevisning i eftermiddag. Tyvärr har pappa Glenn blivit magsjuk så vi får försöka ta oss igenom dagen utan honom. Det löser sig nog! Barnen har lovat mig att de ska sitta fint med varsin IPad när jag klipper mig. På modevisningen hade vi hoppats på att pappa skulle ha fotat eftersom jag ska blogga om eventet men det får gå ändå!

Hoppas du får en fin söndag!

5 kommentarer:

Maria sa...

Men fy då, inget kul med magsjuka :(
Hoppas att ni andra slipper & att Glenn kryar på sig snabbt igen.
Hoppas att du får ihop dagen utan Glenn!

kram kram

Fina Frun sa...

vilken spännande dag du har framför dig :)

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Hoppas ni fick en fin dag trots magsjuka. Håller tummarna för att ni andra klarar er!

Tyra kommer från Rumänien. Vi adopterade henne genom en organisation som heter DogRescue. Dom driver ett egen hägn på plats nere i Rumänien, och jobbar även med att hjälpa till med vaccinering och kastrering av hemlösa hundar :)

Kramar

Therese sa...

Hej vännen! Äntligen är mi nansökan inne å jag kan surfa runt lite för att "fira" ;-D Så trist att Glenn fick magsjuka, men det verkar ha löst sig för jag såg er ju på ett par foton <3 Fina ni är! Å även kläderna, får kanske kika in webshopen sen... ;-D Önskar dig en fortatt fin dag å så hoppas jag ni slipper magsjukan. KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas ni fick en bra dag & att Glenn mår bättre nu!
KRAM