torsdag 7 mars 2013

Dagen är räddad

Haha! Jag fick visa leg på systemet idag. Om det beror på att jag ser mycket yngre ut än mina 39 år eller om det beror på att jag så sällan är på systemet och därför ser så förvirrad och nervös ut när jag går där inne vet jag inte. Hur som helst så blev jag själaglad och sa att kassörskan mer än gärna fick se på mitt leg!

Har vi tur får vi träffa Boris, Morgan och Ola-Conny i helgen!

Längtar tills på lördag för då smäller det. Ska som sagt iväg och träffa 12 andra bloggande brudar. Det är fina Nina som har fixat och donat för att vi ska få ett oförglömligt dygn i Ullared. TACK för inbjudan! De flesta av tjejerna har jag träffat innan men det blir några nya ansikten. Jag vet att det kommer bli massor av skratt och tokigheter och det ska bli så skoj!


8 kommentarer:

Jenny Ageton sa...

Ja 39 är väl en fin siffra...men icke att jag heller trodde det om dig ;)
Visst är det häftigt att visa leg :)
Ses snart!!!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så kul med en bloggträff i Ullared! Jag skulle egentligen ha varit där i tisdags, men fick ställa in pga att jag é sjuk. Mår mycket bättre nu!
KRAM

Fröken L sa...

hej vännen..

haha förstår lyckan att visa leg, haha.. ;)

åhh ni får ha det så roligt i helgen <3 jag ångrar såååå att jag inte hängde på iaf.. men men.. :(

kramisar

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Haha, underbart att få visa leg ju :)
Snart ses vi :)

Kramar

Maria sa...

HaHa!! Jag får också visa leg på systemet när jag är där. Tycker det är så pinsamt så jag skickar dit R istället :)
Vi kommer att få en toppen BRA helg!
Hoppas att du känner dig bättre idag, ja Tuva med så klart.

kram kram

Fnulan sa...

Jaaag lääääängtar efter diiiig!!!!

Therese sa...

Hi hi så du får visa leg, vilken komplimang! <3 Å du, dhoppa å ha skoj för mig med nu då du åker iväg till ullared, är riktigt avis som sagt. Men någon gång ska jag både få träffa dig å besöka ullared ;-D KRAM

Popprinsessan sa...

Ha ha, jag hoppas att jag får visa leg imorgon! Ska bli så kul att träffas i helgen så att jag kan ge dig en riktig grattiskram till nya jobbet!
Kram, kram