söndag 17 mars 2013

Bloggen blir lidande!

Ja just nu snurrar det på i hundra. Jag kämpar på med att försöka lära mig allt nytt på nya jobbet samtidigt som jag försöker lämna över mina gamla uppgifter på det gamla jobbet. Sen har vi fullt upp utanför jobbtid också. Det är aktiviteter för barnen, Glenn och jag försöker träna några gånger var i veckan och så försöker vi hinna umgås med vänner. Tyvärr blir bloggen lidande just nu och jag hinner inte alls titta in hos er andra i den utsträckningen jag skulle vilja.


Just nu är vi på simskolan. Sen ska vi hämta en dator och därefter hälsa på fina vänner. I eftermiddag är det dags för familjegudstjänst igen. En dag full av fart och fläkt.

Imorgon ska Elliot på barnkliniken och starta en utredning av hans krånglande mage. Han har alltid haft mer eller mindre problem med magen och det ska bli skönt att få en ordentlig utredning på honom. Just nu tar han inte magsårsmedicinen och för tillfället verkar det funka.



11 kommentarer:

Fröken L sa...

hej gumman..

ja ibl blir bloggen lidande men vi finns alltid kvar vet du <3

låter som du har mycket att stå i vännen, glöm inte att andas med bara och var rädd om dig..

kraaam

Johanna - Mamma till Leija sa...

Full rulle! Som sagt, hoppas att det lugnar ner sig snart!
Söndagskram <3

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

I bland är det ju sådana där perioder i livet när allt går i hundra och då måste ju bloggen komma lite i andra hand. Rätt vad det är lättar det lite och bloggen får lite mer tid igen! :)

SV: måste varit i typ 7:e månaden eller så. Grabbarna kom i början av maj och bilden togs i mars.

Hoppas ni har en fin och solig söndag vännen! Kramar

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Du gör helt rätt som prioriterar ditt verkliga liv, vi finns ju kvar här :)
Det viktigaste är att du mår bra och inte sliter ihjäl dej <3

Kramar

Jenny sa...

Du gör ju rätt att välja det viktigaste först :)

Therese sa...

Full rulle hör jag men livet är till för att levas! Så lev på!
Kram

Maria sa...

Bloggen får bli lidande, både den och vi finns kvar ändå :)
Var rädd om dig & stressa inte ihjäl dig fullständigt!

kram kram

Popprinsessan sa...

Det kommer ju att kännas som rena semestern för dig när du lämnar ditt gamla jobb ;-) Nej, men skämt å sido, ta en sak i taget, bloggen finns ju kvar!
Kram och hoppas att du haft en skön helg utan stress!

cecce sa...

Ibland kör det bara ihop sig!
Ta det lugnt bara:-)

Kramar cecce

Helen.HUSnrNIO sa...

Det snurrar på för er men det är ju så det är mer eller mindre ibland =)
Tuva ser härligt kylig ut jämfört med dina andra två på bilden=)

Ha en fin måndag och ta hand om dig!

Therese sa...

Känner igen detta, å bloggen är ju en värdslig sak, familj, vänner å jobb går givet före <3 Men ikväll kände jg behov av att umgås med er mina bloggvänner så det fick bli en bloggrund för att resnatankarna från forskning å budget. KRAM hjärtat <3