söndag 24 februari 2013

VIP Bloggfrukost


Igår var jag bjuden på VIP Bloggfrukost innan Baby och Barnmässan öppnade. Det var ett helt gäng med bekanta ansikten som var med på frukosten och det var väldigt roligt att få träffa dem. Bland annat träffade jag Emelie, Hanna, Sofie, Ingela, Desireé, Theodora, Nina med flera.

Vi bjöds på en helt otroligt god frukost samtidigt som vi lyssnade på Cecilia Blankens och Kristin Johansson som gav oss tips på mode och vardagsmat.

Det var även några företag representerade under frukosten som var med och sponsrade oss med fina goodiebags. De som var med var SPOJL, Alfons Åbergs Kulturhus, Jollyroom, Semper, Talking wall, Imago, Coop, Geggamoj och Stokke

Jag tackar för ett mycket trevligt bloggevent! Det är alltid lika trevligt att få vara med på något sånt.

Kommer ytterligare ett inlägg om mässan senare idag eller imorgon!



5 kommentarer:

Tommy sa...

SV: HEj hjärtat!

Tack ska du ha :)
Så mysigt ni verkar haft det på mässan :)

Hoppas övriga helgen varit bra!
KRAM

Carolina sa...

Miig träffade du ju med! <3 KRAM

Therese sa...

Åh så härligt det verkar ha varit!
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Såg bilder hos Ingela också =)
Ser ut att ha varit trevlig och gott!

Nu har jag dragit vinnarna i Tingelingutlottningen. Finns på bloggen...

Ha en fin söndagskväll fina du!
KRAM

Carolina sa...

Finaste du... som du säkert har läst så har jag inte fått med min kamera o så hem ännu... skulle jag kunna få låna dessa bilder från frukosten? (självklart länkar jag till dig också) KRAM