torsdag 7 februari 2013

Vinn biljetter till Baby & Barn mässan

Jag har fått den stora äran att lotta ut fyra biljetter till mässan Baby & Barn som går av stapeln på Svenska mässan i Göteborg den 22-24/2 2013

Mässan fokuserar från början till slut på det viktigaste vi har - våra barn!
Här samlas över 100 utställare, experter, artister, bloggare, föräldrar och framför allt en härlig samling barn. Arrangemanget bjuder på mängder av nyheter.



 Värdet på biljetterna är 140:- styck och för att vara med och tävla gör du så här:

1. Gilla Baby & BarnFacebook

2. Lämna en kommentar här nedan med ditt Facebooknamn och din mailadress

Tävlingen avslutas den 17/2 2013

Jag hoppas vi ses på mässan!




15 kommentarer:

Desirée Larsen sa...

Vill så gärna bjuda med maken :)

Gillar Baby & Barn på FB: Desirée Larsen

dezzii@hotmail.com

Hanna sa...

klart vi seeees! ^^ på bloggfrukosten i guess? <3

kraam!

Emelie - Mamma till Malte sa...

ÅH :( önskar så jättegärna att jag kunde fara dit. Bor 40 mil norr om sundsvall.. Så det blir en bra bit ända ner till Gbg .

Kram!

Linn mattsson sa...

Har gillat på FB- Linn Mattsson

Det hade varit så mysigt att få ha en heldag med min 4-åriga dotter, prata, fika, leka och shoppa fina kläder. Dottern som älskar pirater skulle bli väldigt glad om hon på fredagen fick träffa piraterna som kommer med fredagsmys.

Hoppas hoppas!

linnmattsson82@gmail.com

Fröken M - Vinn en barntallrik från Silly ! sa...

Klart jag vill vara med !!

Jag gillar på fb - Michaela Ambjörnsson

och hoppas på massvis av tur :)

KRAMAR

Anonym sa...

Jag vill vara med!!

Gillar på FB (Sara Pedersen fd Öman)

Hoppas nu på tur!!

Min mail är pedersens@hotmail.se

Mvh

Sara

Zandra S sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

Vill så gärna dit! Är gravid med 1:a, så jag & sambon skulle bara gå omkring och mysa runt bland alla härliga bebis-saker! Och hoppas på att man hittar mycket fint att köpa till bebis :) <3
Sen såg jag att det var gratis för barn, så då hade det ju vart en toppen-present till min lillasyster (5år), som fyller år snart, att få gå med oss där borta och hitta på en massa roliga saker! En dag hon sent skulle glömma! <3 :)

Så nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

1. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

Kram zandra_svantesson@hotmail.com

Cupcakesfluffan sa...

Vill så gärna gå dit, har triss i killar men i år får minstingen på 6 månader följa med, kan inte ha koll på alla tre :-), gillat på FB

Linda Linde

Susanne Karjalainen sa...

Klart jag vill vinna biljetter! Jag vill se att nytt som finns, och allt jag kan (eller vill =)) shoppa till vår lilla dotter!

Gillat sidan på facebook
Susanne Karjalainen
susanne.karjalainen@hotmail.com

Silvia sa...

https://www.facebook.com/andresitosmama

vad roligt Tina!!

hoppas jag vinner en biljett! Det är inte så många platser man kan gå med barnen och vänninor :-D

hälsingar /Silvia Sanchez

Anonym sa...

Självklart vill ja vara med och tävla.
gillat sidan!

vill åka för att fynda lite kläder och inredning men främst för att få glädja sonen som ska få träffa hans idoler piraterna på fredagen;)....
har en lång bit att åka så att få gratis biljett ahde inte suttit fel =)....

Catherine erlandsson
Catta@bellator.se

Linda Källström sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.. en mässa med mycket tips och massor av inspiration.. Direkt när man går ut från dörrarna så längtar man till nästa år och en ny mässa:)!!

isalinda79@gmail.com

Maria sa...

Hej!
Va kul med en tävling :)
Jag har gillat på fb - Maria Gink Lövgren
Mariagink@yahoo.se

Håller tummarna :)

Anonym sa...

Åh, jag vill gärna vinna!! Gillar sedan länge på fb : Veronica Olsson heter jag där.

lifeasveronica@gmail.com

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag vill absolut tävla :)

Gillar på fb sen tidigare, Camilla Lagerman.

saga_bus@live.se

Håller tummarna!