torsdag 28 februari 2013

Vi tog en dag till hemma

Underbart vackra liljor står på köksön och doftar ljuvligt

Vi valde det säkra före det osäkra och tog en dag till hemma. Elliots näsa är fortfarande rejält snorig men det vet man ju att det brukar kunna sitta i ett tag. Men i morgon tror jag att han får gå till dagis igen.

Jag som har svårt för att sitta still och ta det lugnt har dragit av barnens sängkläder och ska snart slänga dem i tvättmaskinen och sen bädda rent med nya lakan. Sen har jag två stycken skåp som jag tänkte rensa idag. 

Hoppas du får en fin torsdag.


5 kommentarer:

Tommy sa...

SV: HAha, ja verkligen!

Jag har inte orkat köra i gång maskinen med tvätt ännu! Jag sitter och funderar på ett inlägg, men kommer ingen vart!

Hoppas du och lillkillen får en bra dag!

PUss

Therese sa...

Åh jag älskar liljor! Dom är så fina!
Ja visst är det svårt att sitta still för länge? :)
Jag ska precis dra i gång med en storstädning!
Kram

Helen.HUSnrNIO - Vinn Tobbes Trix & 2 Digitala spel sa...

Hellre en dag extra och förhoppningsvis tar sjukan snabbare slut, mamman hinner med lite extra pyssel och röj hemma, inga barn blir sjuka på förskolan och man kan mysa lite extra med de älskade barnen...
Krya på er och ha en fin dag!
Kram

Fröken L sa...

hej hopp vännen..

Tack för ditt pepp, hur går det för dig med träningaen ? Det var så skönt att springa 5 km idag, sitter här nu med pigga ben men trötta muskler.. lite knepig känsla men jag älskart.. :)

Skönt att få vara hemma en dag extra med lilla gubben.. Åhh sitta stilla har jag inga problem med, haha.. jag "jobbar/gör saker" bäst under lite press så jag gör det mesta i sista minuten och lita allt på en gång, hahaha..

kramkram fina

Johanna - Mamma till Leija sa...

Det gjorde ni rätt i!
Kram