måndag 18 februari 2013

Snoozy

 
Snoozy är ett utav många företag som kommer ställa ut på Baby och Barnmässan i Göteborg.


Snoozy är ett barnklädesmärke ifrån Skåne som satsar på färgglada och bekväma kläder för barn mellan 0-10 år
 

Idag damp det ner ett paket i brevlådan till oss.


Vi hade turen att få två mössor var till barnen. Som Du ser på bilderna så blev barnen mycket glada för sina fina mössor


Snygga mössor i härliga färger och med mycket fina mönster i en mjuk och härlig kvalitet.
 
Vi tackar ödmjukast Snoozy för de fina mössorna som kommer bli väl använda!
 
 

10 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så kul med nya mössor! :)
Kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Dom måste jag absolut besöka på mässan :)
Såå glad för att jag vann!

Kramar

Emelie - Mamma till Malte sa...

Åh vad roligt med nya mössor! Och såå fina var dem, jag vet inte hur mkt mössor Malte har, men det är ett par :) så kul att ändra å ha sig, beroende på kläder!!

Kram!

Fröken M sa...

Men åh va härligt !! Jag såg att Carolina oxå hade fått ett fint paket :)
Det ska bli spännande att kolla in dem på mässan till helgen !!
Och jag hoppas att vi kanske ses i vimlet ?
KRAM

Therese sa...

Hallå darling!
Åh vilka fina mössor på så fina barn!
Dom ser ju onekligen lyckliga ut :)
Hoppas du får en fin dag.
Kram

Fröken M sa...

Det gör vi !!
För min del blir det nog mässa på lördag förmiddag :)
KRAM

♥Sojkas framtid - Ann-Sofie Sojka sa...

Jag har också det tyget på byxor och body fast med orange och blå. Svamparna då. Grymt fina kläder har dem! =)

Therese sa...

Men så fina mössor, särskilt de med svamptrycket, förstår barnen blev glada! Å så skoj med mässa, hoppas du får en toppen lördag där! Här åkte bogge på sjukan, men verkar rätt ok nu, men det blir ändå vab till fredag, för husfridens skull fick därför bogge en tidig födelsedagspresent ikväll, en egen tv/dvd på sitt rum så nu ahr de var sin och slipepr kivas om vilken film de ska se... KRAM KRAM

Helen.HUSnrNIO - Vinn 3 dvd & klocka med Tingeling Vingarnas hemlighet sa...

Mössor kan man aldrig få för många utav.
Jag köper gärna på mig till M lite varstans.
De där såg sköna ut och vilka söta modeller =)

Ha en fin tisdagskväll!
Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vilka härliga mössor!! :)

Kram