måndag 11 februari 2013

Skön helg men ändå trött


Mys i soffan

I fredags var vi på badhuset med fina vänner. Tuva är som en fisk i vattnet när vi är i lilla poolen men så fort vi kommer i den stora poolen får hon panik så fort ingen håller i henne. Jag känner mig alldeles uppgiven och vet inte vad vi ska göra åt detta. Hur som helst så åkte våra vänner med oss hem efter badhuset och åt mat med oss. 

På lördagen åkte vi till Ge-kås hela familjen. Det var ganska mycket folk men vi tog det lugnt och shoppade i lugn och ro. Det var inga större fynd som följde med hem men vi gjorde ändå av med över tvåtusen. När vi kom hem hade jag och barnen myskväll i soffan och pappa åkte hem till en kompis. 

Igår åkte Glenn och barnen till simskolan medans jag stannade hemma och städade. På eftermiddagen var Tuva på tjejkalas och vi andra i familjen var och fikade hos våra fina vänner som vi tyvärr träffar alldeles för sällan. 

Helgen har varit lugn och skön men jag är ändå trött. Trött ända in i själen. Sover så dåligt på nätterna och de jobbiga ångestattackerna tar musten ur mig. Men jag kämpar på.

Önskar dig en fin måndag min fina vän!

Glöm inte att tävla om biljetter till Baby och Barnmässan, just nu är det STORA vinstchanser!




11 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Hej!
Tack för din kommentar =) Jag vet inte vd jag lyckats med. Hade ingen aning om att det stod att kommentarmöjligheten var avstängd.
Nu har jag ändrat och det tack vare dig ju =)

I mina öron låter det underbart att bara kunna åka iväg till Gekås för lite shopping:D
Det är alldeles för långt härifrån....!

Ha en fin måndag!
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Stackars Tuva som blir så rädd i stora poolen :( Ge-Kås ska jag med till snart. L behöver nya ytterkläder & lite annat... Skönt med en lugn helg!
KRAM

ullie sa...



Hej fin blogg ! =)

Låter som en härlig helg men oj så fort de går hela tiden

Ha en bra fortsatt vecka i kärlekens tecken får vi hoppas :)

ullie sa...

Låter väldigt spännande

Hade gjort flera försök med ett ex som inte lyckades men sen va nog meningen för först ivf försöket med nya sombon som det va då lyckades och vår tim föddes. Lycka !!

Kika gärna in till mej igen me kul !
Ha en bra dag du me kram

ullie sa...

Glömde skriva..
Lägg gärna till mej på bloglovin om du har .
Lägger till dej nu så jag hittar hit igen =) kram igen

Caroline sa...

Ni hinner alltid med så mycket på helgerna, imponerande! :)

Det var ett bra tag sen jag var inne och läste bloggar nu och jag blir så chockad av vad jag läste i inlägget nedan. Hade ingen aning. Du är så stark som försöker tackla det på ett positivt sätt! Nu ska jag läsa vidare och uppdatera mig hos dig.

Stor varm kram till dig

Fröken M - Vinn en barntallrik från Silly ! sa...

Åh vilken toppen helg !!
Jag är ruskigt sugen på att åka till ullared :)
Oj, har jag missat tävlingen ?
Jag ska ju för tusan till göteborg den helgen så jag måste vara med !!
KRAM

yasmine modell mamma och fru sa...

ha en fin måndag
kraam

Maria sa...

Stackars Tuva :( Men som jag sagt tidigare så tror jag att det kommer släppa förr eller senare, bara simlärarna verkligen ta tag i det!!

Låter som ni haft en riktigt härlig helg :)

kram kram

Popprinsessan sa...

Oj, vilken aktiv helg!Förstår att du är trött.
Jag hoppas att det lossnar på simmet för T, men med tanke på att ni åker till simmet som familj ibland så kommer hon säkert snart att hitta koden och känna sig trygg.
Kram!

cecce sa...

Oj, så mycket du haft för dig. Kanske inte så konstigt att du är trött och att inte sova på nätterna gör ju inte saken bättre:-( Din stackare....hoppas du kan få hjälp med det där...

Tror det kommer med Tuvas simning i den stora bassängen. Ge henne tid att bli trygg. Stressa inte. Rätt var det är släpper det.

Sköt om dig!

Kram Cecce