torsdag 28 februari 2013

Rensning, bus, snor och träning

En Pensée fick följa med hem ifrån affären igår och den ger mig lite vårkänslor idag när vädret är grått och trist igen

Förutom att jag har bäddat rent i barnens sängar, rensat ur två skåp och tvättat två maskiner tvätt så har jag hunnit med att busa och mysa massor med min lilla prins. Och ja att han fortfarande är snorig kan jag skriva under på eftersom jag fick diverse snorfläckar på mig under vårt mys. Livet är glamouröst när man har barn!

Nu ska jag springa ett varv på övervåningen med dammsugaren innan vi hämtar hem prinsessan som vi längtar efter.

Ikväll ska jag iväg och träna igen och idag är det Skivstång på schemat. Jag älskar det! Tycker det är så roligt. Fuegon häromdagen var däremot inget för mig. Jag har verkligen inte rytmen i mig och koordination är inte min starka sida heller. Men nu har jag i alla fall testat.


8 kommentarer:

Tommy sa...

SV: Tack hjärtat för dina alltid så fina ord, dom värmer!

ÅH jag vill med testa på något pass, men jag har fått för mig att det är inget för mig .. Så jag kört styrka så länge för att bygga upp kroppen!

KRAM

Therese sa...

Ja så vidare glamoröst är det ju inte alla gånger men mycket kärlek och glädje! :)
Åh vad härligt att plocka in våren med pansée!
Härligt med träning! Önskar jag kunde bli bättre i min höft så jag också kan komma i gång igen!
Kram

Therese sa...

Hej min älskade goa, fina vän!!! Gissa om jg saknat att kika in här, men har haft min jobbdator på it support åde har helt fuckat up mina inställnignar så jag har knappt kunnat "nöjessurfa" pga alla nya inställningar ,kanske en vink om att jag bör arbeta mer å surfa/blogga mindre ;-P Hoppas iaf att E är piggare nu å att ni får en fin fredag i morgon <3 KRAM KRAM

Maria sa...

Super fin blomma!!
Härligt att du har kommit igång med träningen!

kram kram

cecce sa...

Så du har också kommit igång med träning:-) Det är skönt när man har lite träningsflyt och hittar något som man tycker är kul. Huvudsaken är ju att man rör på sig!

Kämpa på!

Kram Cecce

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Haha, snorfläckar hör till det glamorösa mammalivet ;)
Vad duktig du är som tränar! Själv gjorde jag mitt första pass ever idag :)

Kramar

Jannie sa...

Heja dig!<3 Skivstäng alltså??Jisses!HURTBULLE!
O du?Tack snälla rara du för dina alltid så värmande ord.Känns så jäkla skönt att veta att du finns där.<3 Imorgon blir det operation iaf!O vi kanske är en liten/stor bit på väg i rätt riktning!<3 KRAMAR

Popprinsessan sa...

Men å vad du är duktig med träningen!
Heja heja dig!
Ska bli såå kul att snart träffas!
Hoppas att E mår bättre idag och att ni får en riktigt härlig fredag och helg.
Kram, kram!