torsdag 7 februari 2013

Nervös, träning och nya prover

Hade ingen bild som passade till dagens inlägg så jag valde en som gör mig varm i hjärtat!

Idag kommer facket så idag får jag förhoppningsvis veta hur länge jag får vara kvar på jobbet. Vet inte varför men jag är nervös idag.
Ska bli skönt att få veta lite mer exakt vad som händer. Har sökt en del jobb men inte fått napp än så länge. Dock finns det inte jättemånga jobb att söka tyvärr.

Ikväll ska jag träna! Det ni! Jag ska gå på ett Skivstångpass på Friskis och Svettis! Jag tror och hoppas att det är samma som Bodypump. Jag tränade det flera gånger i veckan när vi bodde i stan och jag tyckte det var väldigt roligt då. Hoppas få in en rutin på att komma iväg och träna i alla fall två gånger i veckan.

Igår ringde vår läkare upp till slut. Proverna hon hade tagit på Elliot visade ingenting så nu kan vi tack och lov utesluta allergier.
Dock så kunde vi fastställa att problemen kommer ifrån magen eftersom han har blivit bättre av medicinen. Nu ska han få lämna ett avföringsprov och visar det på en magsårsbakterie så blir det gastroskopi på honom. Jag hoppas att han ska slippa det min lilla prins.


8 kommentarer:

Ida sa...

RÖs när jag så bilden på er. Härlig =) skönt att dom ska kolla prinsen ordentligt vad det är som spökar med hans mage.
Känner mig också nervös idag men tack å lov har vi varandra. Kram

Desirée Larsen sa...

Gastroskopi är inte så roligt så Jag hoppas ni slipper det.

Skivstångspass låter... tungt... Hehe ;)

Vad är det som händer med jobbet, facket och så?

Desirée Larsen sa...

Åh nej :( Hoppas du hittar något annat inom kort :/ kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, skönt att få veta lite mer om jobbet. Bodypump é skitkul. Lycka till med allt idag!
Kramar

Maria sa...

Underbar bild ♥
Lycka till på jobbet idag!! Skönt att äntligen få lite mer info!
Vi får höras i kväll vännen.

kram kram

Popprinsessan sa...

Hoppas att det blir ett givande möte med facket idag och att ditt träningspass ger mersmak!
Har en förkylning i kroppen så jag har inte vågat/orkat träna denna veckan. Blir så less på att jag bara hinner komma igång innan det blir "ofrivilligt" uppehåll igen.

Skönt att läkaren inte bara släppte problemet när proverna inte visade något. Jag ska verkligen försöka stå på mig när vi får svar på L:s prover om nån vecka.
Kram, kram!

♥Sojkas framtid - Ann-Sofie Sojka sa...

Jobbigt det med jobbet! :(

Ja skivstångspass brukar vara detsamma som bodypump!
Hoppas du får skoj idag! :)

Fröken M - Vinn en Mix & Go Smoothie Blender ! sa...

Såå vacker bild !!
Jag håller tummarna för att allt ska lösa sig till det bästa, men det vet jag att det kommer !! Tjejer som du växer inte på träd och du kommer inte vara arbetslös länge !!
KRAMAR