onsdag 20 februari 2013

Less

En bild som gör mig lite lättare i sinnet

Har ingen större lust för bloggandet just nu. Det är mycket tankar som passerar i huvudet men jag kan och vill inte sätta print på dem här. Det gäller så klart jobb, framtiden och att jag just nu känner mig så besviken.

Vardagen rullar på med alla måsten och aktiviteter. Elliots mage är fortfarande under utredning och han har fått börja med sin medicin igen då vi har märkt att han har blivit sämre igen.

Jag önskar dig en fin onsdag!


8 kommentarer:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Skickar dej massor med kramar! Hoppas att hans mage snart ska få må bra! <3

Kramar

Desirée Larsen sa...

Kram vännen <3

Therese sa...

*STYRKEKRAMAR* tänker på dig!!! Här är alla krya i dag så det är full fart, men barnen blir hemma från förskolan äveni morgon med tanke på smittorisken. Så det gäller att hitta på aktiviteter så vi inte blir knäppa ;-P KRAAAM

T sa...

SV: Hej hjärtat!

Så vackert foto och förstår att det lättar lite av det fotot.

Här blir det vila från gymmet ikväll, tänkte träna men har sån jävla träningsvärk så tog syrrans hund på en 40 mins promenad i stället och så ställde jag mig och bakade ikväll.

Skickar en stor stor kram <3

Rebecca sa...

fin bild :)

Therese sa...

Kramar till dig gumman! <3

Maria sa...

Styrkekramar till dig min vän!!
Du vet var jag finns om du vill prata.

KRAM KRAM

Fröken M sa...

Jag skickar en STOR kram till dig och hoppas att jag ska få ge dig en RIKTIG kram på lördag ! <3