onsdag 27 februari 2013

I valet och kvalet

Prinsen har bakat chokladbollar idag

Är i valet och kvalet om Elliot ska få gå till dagis imorgon eller om vi ska hålla honom hemma en dag till. Tycker det är så svårt att avgöra hur han egentligen mår. Han är snorig och rejält hes men sånt kan ju sitta i länge...Får väl känna på det imorgon bitti och avgöra då hur vi ska göra.

Nu är äntligen frysen avfrostad och jag måste skamset erkänna att det inte är gjort sen vi köpte den och det är snart tre år sen. 
Så jag får helt klart skylla mig själv för att jag har fått stå och hacka is mest hela dagen.

Nu ska jag snart hem till en fin vän och fika och mysa! Längtar!


7 kommentarer:

Tommy sa...

SV: Hej Fina! Tack så jätte mycket, det värmer enormt mycket!

Just nu står jag i valet om jag ska ha det som hobbyverksamhet eller ha det som bisysla vid sidan om jobbet som mentalskötare ..

KRAM

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Vilka mumsiga chokladbollar han har bakat :)
Hoppas han känner sej bättre imorgon <3

Här är lillprinsen frisk igen, så imorgon blir det bus och dagis igen :)

Kram!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Visst är det svårt att veta när de är redo att gå tillbaka. I bland får man verkligen chansa....

Kram

Maria sa...

Alltid svårt att veta om de orkar en hel dag i fart & fläkt, svårt också när de inte riktigt själv kan beskriva hur de mår.
Hoppas att du har en mysig kväll hos din vän :)

kram kram

Therese sa...

Känner du dig osäker så ta en extra dag hemma du! Då vet du med säkerhet om han är frisk sen.
Hoppas du får en mysig kväll med din vän.
Kram

Förskolemamman sa...

Är man osäker kan det bästa vara att ta en extra dag hemma om man har möjlighet. På förskolan är det full aktivitet och är de hängiga kan det bli jobbigt för de att orka med.

Johanna - Mamma till Leija sa...

Mums med negerbollar! Det hade chefen köpt idag till fikat! Jobbigt när man inte vet hur man ska göra med dagis... Skönt att ha frostat av. Blir liksom mer plats då!
KRAM