tisdag 26 februari 2013

En mysig kväll

Igår hade jag en fin vän på besök på kvällen. Med sig hade hon en underbar bukett med tulpaner och en fin liten tavla. Vi åt lite plockmat i form av ost, kex, korv, inlagda vitlökar och lite nachos med salsa. Vi pratade igen allt vi har missat de sista månaderna och som vanligt så skrattade vi massor ihop. En mysig och energigivande kväll helt enkelt.

Jag är hemma med Elliot idag också. Han har fortfarande ingen feber men han är ganska så snorig och hostig. Vi får se om det blir dagis imorgon eller hur vi ska göra.

Ikväll ska jag iväg och träna och idag blir det dans Fuego. Ska bli jättespännande att se vad det är för något och om jag tycker det är roligt.

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till tandläkaren, roligare kan man ju ha men det måste ju tyvärr göras ibland.


7 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vad mysigt! Och söt tavla! Själv var jag med L på bio igår och det var också mysigt.

Vad roligt att du kommit igång med träningen! Själv har jag halkat bort igen efter alla bacillusker..

Stackars E som är krasslig! Väntar bara på att L ska insjukna också efter att lillebror varit kass under förra veckan.
En stor kram till dig!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Vilken mysig kväll! Sånt behöver man för att ladda batterierna :)

Kramar

Therese sa...

Vad mysigt! Och gulligt av henne att ta med gåva. Sånt blir man så glad av :-)
Hoppas träningen går bra, du får berätta sen hur det var.
Kram

Nina - Glamourmamman sa...

Men vad mysigt!! Man behöver sånt där mys med vänner då och då.

Hoppas Fuego-passet gick bra - det är en superhärlig träningsform :-)

Kram Nina

Maria sa...

Vilken mysig kväll!! Sådana träffar som är guld värda :)
Hoppas att Elliot känner sig bättre tills i morgon.

kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vilken mysig kväll!!

Hoppas lillkillen kryar på sig snabbt så han kan gå tillbaka till förskolan snart!

Kram

ida sa...

MYYS =) såna kvällar är ju underbara =) man behöver landa och bli fulltankad =).
Puss