onsdag 16 januari 2013

Läkarbesök

Nu har vintern kommmit tillbaka men jag drömmer mig bort till sommaren

Mitt i veckan igen! Tiden går så fort och ändå har jag svårt att hålla reda på dagarna tycker jag. Idag ska Elliot i alla fall tillbaka till öronläkaren för att se om blodet i örat är borta. Är det borta kan de förhoppningsvis se om röret sitter kvar där det ska. 
Han ska även göra ett hörseltest men nu tycker jag faktiskt att hörseln har blivit bättre igen. 

Ikväll är det dags för brottning igen! Båda barnen vill gärna gå dit idag igen så då får det bli så. Glenn åker med dem dit och under tiden tänkte jag ta mig en promenad i kylan.

Önskar dig en fin onsdag!


4 kommentarer:

Therese sa...

Hej hjärtat! Ni har det fullteckant som vanligt, hoppas det går bra hos doktorn för E. Själv hoppar jag nog tränign i dag å ska istället ta mig til lapoteket och bunkra vitaminer, särskilt D-vitamin. Allt i förhoppnign att det är nått sånt som spökar å att jag ska få bli helt kry nu. Hur gick det i går förresten? Blev det ett ägg? Tycker du gör det SÅ bra, men kom ihåg världen rasar inte om du väljer att lägga in ett mål... Bättre att skynda långsamt än att itne skynda över huvudtaget ;-D KRAM

Tommy sa...

Sv: Tack så jätte mycket vännen, det värmer!

Här är det fullt upp, hinner knappt med själv, men så kul att det händer mycket och många bollar i luften!

Hoppas det går bra för sonen hos doktorn!

Kram

Maria sa...

Hoppas att det har gått bra för Elliot hos läkaren!!
Ja, hua så kallt det är nu, inget kul alls :(
Jag skippar promenaden idag...fryser som bara den!

kram kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, vintern kom tillbaka med bravur! Hoppas det gick bra hos läkaren & på brottningen!
Kram