lördag 12 januari 2013

Internetshopping

Några av barnens julklappar valde jag att klicka hem ifrån internet.
Lekmer är en sida som har ett väldigt stort utbud av leksaker och inredning till barn. Sidan har en bra sökfunktion som är lätt att använda.


Till Tuva klickade jag blandannat hem den här Doradockan

Tuva fick även en dockvagn som hon har använt väldigt mycket sen hon fick den och den är av väldigt bra kvalitet.

Dockvagnen som Tuva älskar att köra runt sina dockor i

Till Elliot som älskar både Playmobil och Spiderman blev det naturligtvis såna leksaker som klickades hem.


Spiderman rapid fire web shooter blev väldigt populär hos Elliot

Lekmer hade väldigt snabb leveranstid och när paketet kom låg det en rabattkupong och ett paket kakor i paketet. Sånt gillas! Jag kommer helt klart handla ifrån Lekmer fler gånger.


4 kommentarer:

Therese sa...

Internet är toppe ndå man liksom ajg bor i obygdden, kom på att barnen fyller år nästa månad och borde ta tag i presenterna, lite jobbigt då det är så tätt inpå julen, alla bra ideär är liksom förbrukade.... KRAMIS och en fin söndag önskar jag er <3

Tommy sa...

Sv: Hej hjärtar!

haha, här blev det ingen nakengymnastik, både jag och sambon mår kasst:(

puss

Fröken M sa...

vet du - klarar du av en cambridge diet utan att fuska är du värd ALL respekt i hela världen. Det är bannemej snäppet värre än att utesluta socker !!
Hejja dig raring :)
KRAMAR

Marina sa...

Tyvärr är dom ofta dyrast också :(