torsdag 31 januari 2013

Ibland tar livet en vändning

Sitter med en grym, tryckande ångest i bröstet. Det gör så ont att andas och tårarna vill inte sluta rinna. Idag fick jag och min fina kollega reda på att vi båda kommer bli uppsagda på måndag! Det känns så tungt just nu. Jag vet att det kommer att ordna sig så småningom men just nu är det tufft på arbetsmarknaden. Jag vet att vi kommer klara oss ekonomiskt men det kommer bli tufft. Ge mig några dagar att sörja så ska ni se att jag snart är tillbaka med ett leende igen men just nu vill jag bara dra mig tillbaka och slicka mina sår. Jag känner mig sviken, arg, ledsen, värdelös och panikslagen.


18 kommentarer:

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Oj vilket tufft besked!! Förstår att det känns riktigt jobbigt just nu, men det brukar ju lösa sig på något sätt i slutändan ändå. Håller tummarna!!

Fröken M sa...

Men neeej !!!
JAg skickar en STOR kram !!
Allt kommer ordna sig !!
Jag tänker på dig raring <3
KRAM

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Fy, vilket jobbigt besked! Skickar massor med kramar härifrån! Det kommer lösa sej <3

Kramar

Maria sa...

Nej fy vad trist. Förstår att det är tungt just nu, men det kommer att lösa sig så småningom. Det är ja helt övertygad om. Skickar massor av styrkekramar och kärlek!!!

Jannie sa...

Å fy fan,rent ut sagt!
Stackars stackars er!
Men.du är en fantastisk tjej Tina,så du kommer gå stärkt ur det här,även om det säkert känns för jäkligt just nu.Massa styrkekramar

CiliaH sa...

Åh, vännen. Vad hemskt! Massor av kramar!!!!!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Nej, men fy så trist!
Massa kramar! <3

Fnulan sa...

Älsklingsvännen.... Vet inte vad jag ska skriva.. Men du får gärna ringa och prata om du vill!!!
PUSS

cecce sa...

Men lilla vän!! Fyyyy, vad tråkigt. Kan bara föreställa mig hur du känner dig!!
Håller tummarna och hoppas att allt löser sig till det bästa för dig! Du ska se...kanske innebär det nya möjligheter fast du inte tror det just nu!

STOOOR KRAM till dig!!

Lina sa...

Usch fyy vad tråkigt!
Men det ordnar sig, såsmåningom!
Som jag sagt till henrik å försökt tänka när jag själv varit där, att det blir mycket tid för lek och kärlek med barnen, är kanske en period nu du kommer va hemma mellan jobben så försök i största mån att njuta av tiden du har med dom små å försök hur svårt det än må vara att se fördelarna å fokusera på dom istället för allt tråkigt det bär med sig! Men du är en klippa, snart har du ett jobb igen å då en erfarenhet rikare å pluskontot med tid för barnen ökat. Kram <3

Fröken L sa...

he gumman.. men fyy så trist.. hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa vännen.. <3

Stora kramar

Sanna sa...


Hej,

Ni har väl inte missat Mammamingel 2013? För andra året i rad kör vi vårt populära event som denna gång äger rum den 25 maj på Elite Grand Hotel som ligger i centrala Norrköping. Eventet pågår i mellan 15:00-22:00.

Dagsbiljett inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag och fika (alkohol) 602: -
Dagbiljett inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag och fika (alkoholfri) 587: -

Enkelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkohol) 1292: -
Enkelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkoholfri) 1277: -

Dubbelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkohol) 1247 kr
Dubbelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkoholfri) 1232 kr

I alla priser ingår även spännande utlottningar, maffig goodiebag och chans till att träffa alla våra fina utställare.

Bokning sker via mammamingel@outlook.com senast den 2 maj 2013!

OBS – Bokningen är bindande och återbetalas ej.

Hoppas vi ses där!

Hälsningar,
Arrangörerna bakom Mammamingel 2013
https://www.facebook.com/#!/mammamingel2012?fref=ts

Kerstin sa...

Elsker deg min egen gode Tina. Masse gode klemmer sendes dere.

Popprinsessan sa...

Otroligt! Galet! Vilken chock!
Jag håller mina tummar stenhårt för att du snabbt hittar ett nytt jobb där du slipper stressa så mycket.
En stor, stor kram till dig idag!

finafrun sa...

Åh NEJ!!

Åh Tina, jag är hemskt ledsen. Vilken chock och oro.

Kram!

ida sa...

du är en fin männsika glöm aldrig det.

Popprinsessan sa...

Hej igen vännen!
Jag förstår att det varit en tuff dag, men jag hoppas ändå att du har en mysig kväll med familjen. Du kommer att gå starkt ur det här! Du ÄR stark! Och en toppenfin människa!
Kram

Carolina sa...

Finaste vännen, jag är så ledsen för din skull. Håller tummar och tår för att det vänder, och det SNABBT! <3 KRAM