fredag 4 januari 2013

Går vi på den?

Om vi byter kläder med varandra så kanske vi kan luras om vem som är vem

Haha! Sötnosar! Hade kanske funkat om ni var enäggstvillingar men det funkar tyvärr inte nu.

Tanken igår var ju att tjejerna skulle sova i Tuvas rum och Elliot i sitt men efter att vi hade lagt dem kom Elliot och sa att han också ville sova med tjejerna. Och det är ju klart att han skulle få göra det. Så vi la in en madrass på golvet i Tuvas rum till honom. Sen busades det en liten stund. Det var tissel, tassel, fniss och trippande fötter på ovanvåningen. När klockan blev lite för mycket gick jag upp och sa till och då lugnade de faktiskt ner sig och somnade. När jag kom upp en timme senare för att stoppa om dem så låg Elliot och Moa och sov i samma säng. Myspys!

Idag står handling på schemat! Ikväll får vi gäster!


5 kommentarer:

Tommy sa...

Hahahaha .. Fantastiskt söta barn!

Nu blir nog Mammamaffian glad, genustänk av barnen! :D

Stor kram!

Maria sa...

HaHa!! De är helt underbara ♥

kram kram

Tommy sa...

Hej hjärtat!

Ja verkligen .. Äntligen lite nya kläder, synd man är så kräsen bara, men i går skulle jag kunna shoppa hur mycket som helst, men satte en gräns!

KRAM

Fröken M sa...

haha... godingarna :)

Va trevligt med middagsbesök ! Ska du bjuda på något speciellt ?
Här blir det en lugn dag idag - godis och årets första löptur är inplanerat
Men jag tror jag börjar med det "tråkiga" först och tar det goda som belöning när jag kommer in...

KRAM

Amanda sa...

Haha! Så fina! ♥